Jump to content

Eerst Vice City en dan Vice City Stories, of andersom


RAZORnl

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben weer van plan om Vice City te gaan spelen.

want ik ben deze mod tegen gekomen. http://vcspcedition.com/#

Vice City Stories PC Edition

Dit is een mod voor San Andreas, zodat je Vice City Stories op de pc kan spelen.

Maar nu vroeg ik mij af. Als ik deze mod wil spelen, is het dan van belang eerst VIce City te spelen ?

of eerst Vice City Stories ?

Of staan deze twee los van elkaar ?

RAZORnl

Bewerkt: door RAZORnl
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City en GTA Vice City Stories zijn twee aparte games, ze zijn niet afhankelijk van elkaar. GTA VC is wel het vervolg op GTA VCS (qua verhaallijn), ze hebben dus wel met elkaar te maken maar het is geen probleem als je er maar één speelt. ;)

Over de verhaallijn; VC speelt zich af in 1986, en VCS in 1984. (Bron)

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Stories speelt zich 2 jaar voor de gebeurtenissen van Vice City af. Je speelt Victor Vance, de broer van Lance die in de introductie van Vice City doodgeschoten word door Diaz' mannen. De verhalen hebben niet veel met elkaar te maken, maar als je per sé in chronologische volgorde wilt spelen moet je Vice City Stories eerst spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou in dit geval gewoon GTA: Vice City spelen. Als je kijkt op de website van de VCS Pc mod, dan zal je zien dat nog niet alles compleet is. Het grootste deel van het verhaal zit er nog niet in verwerkt. Een groot deel van de voertuigen, pedestrians en heel het oostelijke eiland zijn nog niet beschikbaar. Je zal dus niet echt het verhaal kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Stories speelt zich 2 jaar voor de gebeurtenissen van Vice City af. Je speelt Victor Vance, de broer van Lance die in de introductie van Vice City doodgeschoten word door Diaz' mannen. De verhalen hebben niet veel met elkaar te maken, maar als je per sé in chronologische volgorde wilt spelen moet je Vice City Stories eerst spelen.

had je dit niet beter in een

spoiler

kunnen zetten? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou niet per se hoeven, aangezien (bijna) iedereen al GTA Vice City al heeft gespeeld of uitgespeeld.

Al ben ik heel sceptisch over een PC-versie van GTA Vice City Stories. Tot nu toe is het helemaal niet door R* bekend gemaakt.

Als dat wel zo was, had (bijna) iedereen een PC-versie ervan.

Die site lijkt mij overigens niet zo vertrouwd en kunnen virussen in de game zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...