Jump to content

[Stelling] Als R* de R* Classics weer vrij zou geven zou ik GTA1 (weer) downloaden


Dotz

Stelling Rockstar Classics  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij GTA1 (weer) downloaden als een geupdate versie vrijgegeven zou worden bij Rockstar Classics?

    • Ja
      34
    • Nee
      8
    • Nee, want ik heb al een geschikte versie (fysiek dan wel digitaal) voor mijn PC en/of een ander platform.
      8


Recommended Posts

Sinds enige tijd zijn de Rockstar Classics, GTA1, GTA2 en Wild Metal niet meer gratis te downloaden. Zelf zou ik graag een update van GTA1 en GTA2 zien zodat ik deze weer eenvoudig op mijn PC kan spelen. Het is imo namelijk een ramp om GTA1 en GTA2 op Windows 7 te draaien.

Zouden jullie GTA1 (weer) downloaden als deze er een versie beschikbaar zou zijn welke geschikt is voor moderne besturingssystemen?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij zou dat weinig nieuws te bieden hebben: ik heb hier zowel een fysieke als een digitale versie van GTA 1.Wild Metal lijkt me overigens wel gaaf om eens te proberen, dus wat dat betreft zou 't wel een tof gebaar zijn van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 1 (GTA 2 ook overigens) zijn fantastische games als je even de gedachte aan de hedendaagse GTA's achterwege laat en even went. Ik moest wel op de Wiki kijken voor ik door had wat het doel precies is (natuurlijk kan je ook doelloos rondlopen) maar dan is het gewoon even leuk als elke andere GTA. Ik zou ze zeker downloaden mochten ze nog eens beschikbaar zijn.

Nu heb ik zin gekregen om GTA te spelen shiny.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog fysieke exemplaren en heb de download versies ook nog. Helaas mogen we het niet zelf hosten, anders was dit door diverse fansites al lang gebeurd.

Al meerdere keren hebben fans gevraagd en aangekaart hoe het met deze klassiekers zit. We weten tot nu toe nog steeds niet de reden waarom de gratis downloads nu niet worden aangeboden. Het lijkt er op dat R* prioriteit op dit moment ergens anders ligt. Daarom zijn helaas de klassiekers alleen nog tweedehands verkrijgbaar. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk heb ik grote moeite om GTA1 op mijn PC te spelen. GTA1 speel ik graag ''even snel'', wat niet gaat doordat ik allemaal gekke teringzooi uit moet halen om het draaiende te krijgen. Ik hoop dan ook op een mooie update van de Classics.

Naast de PC-versie heb ik ook de PS1-versie. Maar aangezien deze versie inferieur is aan PC-versie en ik de game liever met toetsenbord en muis speel i.p.v. een controller speel ik die versie nauwelijks.

Hopelijk updaten ze ook de onlinefunctie van de game wanneer er een update zou komen! Dat lijkt me heel erg leip! Dan zouden we een GTA1 MP-event op het forum kunnen houden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik kan bedenken om de game op dat vlak toegankelijker te maken is een soort savesystem dat emulatoren gebruiken. Ik bedoel daarbij het soort waarin de game in zijn geheel ''bevroren'' wordt en elk ander moment hervat kan worden. In hoeverre dat ''toegankelijk'' of gebruikersvriendelijk is durf ik niet te zeggen, al denk ik dat het voor geïnteresseerden wel laagdrempeliger zou zijn om GTA1 eens te proberen.

Wellicht dat iemand een mod zou kunnen maken voor deze shit als R* dat zelf niet zou doen (voor een eventuele geupdate versie van de game). Al lijkt me dat je dergelijke shit ook kunt met een MS Dos-emulator, al heb je dan natuurlijk geen toegang tot de online-functies van de game.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...