Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Dotz

[Stelling] Als R* de R* Classics weer vrij zou geven zou ik GTA1 (weer) downloaden

Stelling Rockstar Classics  

50 members have voted

1. 1. Zou jij GTA1 (weer) downloaden als een geupdate versie vrijgegeven zou worden bij Rockstar Classics?

• Ja
      34
    • Nee
      8
    • Nee, want ik heb al een geschikte versie (fysiek dan wel digitaal) voor mijn PC en/of een ander platform.
      8

Recommended Posts

Danger_dog_guy_7

Zeker! Als het me gaat lukken wil ik in dit leven alle gta's nog uitspelen. En toevallig mis ik net nog de Classics, dus waarom niet? :)

Guardian1980

Ik heb deze game nog nooit gespeeld, hooguit ooit een demo. Verder vind ik de top-down view niet fijn spelen. Maar als echte fan van de franchise moet ik deze game gewoon gespeeld hebben. Wellicht loop ik er weer eens tegen aan, als gratis download of elders, en dan zal ik 'm zeker aanschaffen

P.ZAAL

Nee want na 3x spelen en flink ergeren aan de only pijltjes besturing knikker ik hem weer van mijn pc af.

Ik heb GTA1 nog wel geseald liggen.

Dotz

''Only pijltjes besturing'' is geen gangbare term, maar ik ga er gemakshalve maar vanuit dat je bedoelt dat de default controls de pijltjestoetsen betreffen waar jij liever de ''WASD''-toetsen gebruikt. Mocht dat inderdaad het geval zijn dan kan ik je wellicht vervreugden; het is mogelijk de besturing aan te passen.