Jump to content

Passagier meenemen tijdens opdracht


DanDM73

Recommended Posts

Hallo allen,

Ben nu een tijdje bezig met opdrachten, eerst veel alleen om ervaring op te doen maar nu probeer ik zoveel mogelijk met andere spelers te spelen om beter te kunnen verdienen maar telkens als ik naar een opdracht wil rijden en andere spelers wil laten meerijden, gaat dit niet!! Ze kunnen nooit instappen in mijn persoonlijke voertuigen!! Hoe komt dit??

thx ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je de toegang tot je persoonlijke voertuig op Nobody of Friends (Of iets in die richting :puh:) staan.

Dit kan je oplossen dmv:

PS3: Select ingedrukt houden, je krijg dan het interaction menu te zien, dan ga je naar Vehicle Access (bijna onderaan) en die zet je op Everybody, nu kan iedereen je auto in!

XBOX: Back ipv select :)

(Wat je het beste kan doen is hem op 'Passengers' zetten, dan kunnen mensen alleen als passagier instappen en kunnen ze er niet met je auto vandoor. ;))

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je de toegang tot je persoonlijke voertuig op Nobody of Friends (Of iets in die richting :puh:) staan.

Dit kan je oplossen dmv:

PS3: Select ingedrukt houden, je krijg dan het interaction menu te zien, dan ga je naar Vehicle Access (bijna onderaan) en die zet je op Everybody, nu kan iedereen je auto in!

XBOX: Back ipv select :)

(Wat je het beste kan doen is hem op 'Passengers' zetten, dan kunnen mensen alleen als passagier instappen en kunnen ze er niet met je auto vandoor. ;))

Dank je Tommie59,

Waar doe ik dit dan (in ps3) in het voertuig zelf? Daar gebeurt er niks buiten dat de handrem opstaat natuurlijk :)))

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem via het interaction menu instelt hoef je verder niks meer te doen. :)

Daarin heb ik alles al geprobeerd maar het zal wel aan mezelf liggen, ik ben een leek in dit :-s

Als je hem op 'Everybody' (of 'Passengers') hebt ingesteld, zou die nu goed moeten zijn en kunnen de mensen in je auto. :)

Ik heb het probleem dat als ik hem op iedereen zet, zodat mensen in mijn auto kunnen rijden, ze er niet in komen. :puh:

Dat klopt dan niet helemaal. :7

Al geprobeerd om hem op nobody te zetten en dan weer terug op iedereen of op passagiers?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem via het interaction menu instelt hoef je verder niks meer te doen. :)

Daarin heb ik alles al geprobeerd maar het zal wel aan mezelf liggen, ik ben een leek in dit :-s

Als je hem op 'Everybody' (of 'Passengers') hebt ingesteld, zou die nu goed moeten zijn en kunnen de mensen in je auto. :)

Ik heb het probleem dat als ik hem op iedereen zet, zodat mensen in mijn auto kunnen rijden, ze er niet in komen. :puh:

Dat klopt dan niet helemaal. :7

Al geprobeerd om hem op nobody te zetten en dan weer terug op iedereen of op passagiers?

Maar waar in welke optie in het interactive menu vind ik dat dan? Ik zie het nergens tssn staan, ben ik zo blind dan damn!! :-(

Link to comment
Delen op andere websites

ligt eraan welke console je speelt

ps4: hou de touchpad in dan kom je in het interaction menu, scroll naar beneden tot vehicle acces en zet dat op everyone dan kan iedereen er in.

op ps3 houd je select in en xbox back

Link to comment
Delen op andere websites

Cjo2ecc.png

Hij staat tussen 'Chat' en 'Empty Personal Vehicle'.

Filmpje is beetje verouderd, dus kan iets verschoven zijn, in ieder geval staat ie redelijk onderaan in het lijstje. :)

Bron:

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...