Jump to content
Joriz

PC versie voor Grand Theft Auto V uitgesteld!


gallery_1_5_15740.jpg

Het was helaas te verwachten. Lange tijd was er al gebrek aan nieuwe informatie over de PC versie van Grand Theft Auto V. Al wisten we dat hij op 27 januari ging uitkomen, gaf het gebrek aan PC systeemeisen al aan dat Rockstar Games het nog druk had met het afmaken van de game. Nu blijken de geruchten dus toch waar. De PC versie van GTA5 is uitgesteld tot 24 maart 2015!

Volgens Rockstar Games is deze keuze van uitstel gemaakt omdat er meer tijd nodig is voor het testen van het spel en het gladstrijken van de laatste kleine details. Rockstar Games geeft toe dat het uitstellen nooit een makkelijke beslissing is, maar dat dit het beste is voor het spel en de fans.

De PC versie zal 30 spelers voor GTA Online gaan ondersteunen en natuurlijk tevens de lang verwachte heists gaan bevatten. De GTA Online heists zullen binnen enkele weken eindelijk beschikbaar worden voor de consoles. Hierbij is het mogelijk met 4 man zelf een overval op te zetten en uit te voeren aan de hand van zeer uitgebreide missies.

De PC versie zal tevens 1080p 60 fps resolutie ondersteunen en voor mensen met geld is er tevens 4K resolutie mogelijk, 3 monitor ondersteuning en zelfs NVidia 3D Vision. Je kan de PC versie dus spelen op zowat de kwaliteit van een echte bioscoop 3D film!

Daarnaast kan je met de Rockstar Editor op de PC zelf filmpjes maken, bewerken en daarna uploaden naar Rockstar Social Club en YouTube.



med_gallery_1_164_1644475.jpg

Op de PC gaat Los Santos en Blaine County er nog beter en gedetaileerder uit zien!



med_gallery_1_164_3277179.jpg

Vergeet niet te klikken voor de hoge resolutie versie!



med_gallery_1_164_5708066.jpg



med_gallery_1_164_6619618.jpg

Voor de natuur kan je tegenwoordig binnen blijven!



med_gallery_1_164_3119940.jpg

med_gallery_1_164_87518.jpg

Echt kwijl! Klik maar voor die grote versie!

Natuurlijk nog wel een lichtpuntje. De systeemeisen zijn eindelijk bekend. De volgende systeemeisen zijn opgesteld voor Grand Theft Auto V. Ik zelf vind dat ze meevallen en het lijkt er op dat de meeste computers het zonder problemen aankunnen. Al heb je wel minimaal 65 GB vrije ruimte nodig op je PC en mogelijk in de toekomst nog meer aangezien er diverse updates aankomen! Tevens valt op dat je een 64 bits besturingssysteem nodig hebt, mensen die nog een 32 bit besturingssysteem draaien vallen waarschijnlijk buiten de boot. Daarnaast is ook nog een internetverbinding vereist voor de activatie van het spel en de vele online mogelijkheden.

Minimum vereisten:

Besturingssysteem: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)

Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz

Geheugen: 4GB

Grafische Kaart: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)

Audio: 100% DirectX 10 compatible

Schijfruimte: 65GB

DVD Speler

Aanbevolen vereisten:

Besturingssysteem: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1

Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)

Geheugen: 8GB

Grafische Kaart: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB

Audio: 100% DirectX 10 compatible

Schijfruimte: 65GB

DVD Speler

Meer informatie zal de komende weken over de PC versie worden bekend gemaakt! Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie!

Wil je GTA5 voor de PC winnen inclusief diverse Grand Theft Auto V goodies, dan kan je meedoen met onze Winteractie!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb liever een aantal bugs en wat dingen die er niet zijn maar dan kan ik het wel alvast spelen. Ik kan hier zo kwaad om worden. Maarja, het is maar een spel...

en trouwens, die foto's zijn bewerkt met photoshop.

maar ondanks dat ziet het er al wel nice uit. Met mijn specs kan ik sws wel 1080p (heb geen 4k monitor) 60 fps op ultra spelen.

Bewerkt: door dionkoffie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn PC zou het op recommended aan moeten kunnen, maar heb toch een PS4 staan, dus zie wel of ik GTA V voor de derde keer ga kopen (wat ik zelf een beetje overdreven vind).

pica

Beetje valeriaan, zal je goed doen. Geen dank.

Dat kwakzalversmiddel werkt inderdaad tegen alles ...

Bedankt voor het herinneren, morgen een toets over o.a. homeopathie :cry:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Alle PC gamers in de wereld worden gelijk helemaal leip nu ze dit horen. :puh: Hahahaha :D :D

Ben ZO blij met me 360 versie. Na, ga lekker gta doen. Mzzl. :D (Tja sorry hoor, had je maar een console moeten kopen. Had voor gta V uitkwam daar al voor gewaarschuwd. :puh: )

...

Laat ik maar netjes blijven.

De pc versie is beter dan de 360 versie. Wacht maar tot wij op 4k, ultra en 60fps spelen en jij op je 30 fps dingetje.

hou op met 'dan had je maar een console moeten kopen' reacties.

Bewerkt: door dionkoffie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en trouwens, die foto's zijn bewerkt met photoshop.
Source?

Sla een afbeelding op je computer, rechtsklik op de afbeelding, Eigenschappen -> Details.

En voila, Adobe Photoshop CC 2014 (Macintosh)

wou ik net zeggen :puh:

Bewerkt: door dionkoffie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ey kom op man jij speelt al bijna 2 jaar Gta V en wij kunnen nog steeds wachten. Iedereen kan lekker meepraten behalve de pc gamers... Je weet niet hoe het voelt...

Tja, if you can't beat 'em, join them.

Niemand verbiedt het je om een console te kopen, of verplicht het je om GTA 5 perse op een pc te spelen.

De jeuk is blijkbaar nog niet erg genoeg voor je, dus dan kan het nog wel effe wachten lijkt mij.

En als je 'te goed' voelt voor een console zoals sommige gamers(niet persoonlijk bedoeld trouwens), heb ik maar een ding te zeggen, lekker puh :koffie:

Voor de pc gamers die beiden partijen kunnen waarderen, vind ik het serieus rot, en hoop ik dat het niet nogmaals gebeurd.

PS, we spelen pas 1 jaar en 4 maanden GTA 5, niet 2 jaar ;)

PS 2, hardware eisen vallen nog relatief mee, maar ben wel benieuwd hoe het speelt rond minimaal.

Alle PC gamers in de wereld worden gelijk helemaal leip nu ze dit horen. :puh: Hahahaha :D :D

Ben ZO blij met me 360 versie. Na, ga lekker gta doen. Mzzl. :D (Tja sorry hoor, had je maar een console moeten kopen. Had voor gta V uitkwam daar al voor gewaarschuwd. :puh: )

Ga jij eens een shooter op de pc spelen. Gaat waarschijnlijk moeilijk. En zo is het ook met PC gamers, die kunnen zo'n controller niet handelen.

Haha net niet :puh:. Graphic card, Processor etcetera wil allemaal.. Alleen geheugen wil niet :-(

Nja, beter geheugen dan een nieuwe videokaart of processor. Geheugen is goedkoop en kan je er makkelijk inzetten. Een videokaart en processor zijn duur en een processor is met weinig ervaring moeilijk in je pc te doen. Bij geheugen is het gewoon erin rammen en klaar. :puh: Zelfs bij je videokaart moet je schroefjes losdraaien.

Natuurlijk is het voor hun portemonnee. Dat is de essentie van het concept "bedrijf". En "maar 2 maandjes": ja, maar wij wachten wel al 16 maandjes. Daarnaast is de PC versie van GTA V geen port, deze is namelijk al in ontwikkeling sinds 2012.

Van reacties als "dan had je maar een console moeten kopen" word ik ook echt gewoon pisnijdig. Als je die wederzijdse afkeer tussen PC gamers en console gamers niet wil bevorderen, lok het dan ook niet uit.

_O_ Idd; "Ach 2 maandjes" Euhh, 16 vriend... En inderdaad; console gamers zijn ook een ramp op de pc, en zo is het andersom ook mits je soms op een het andere apparaat gespeeld hebt.

En sommige console gamers zeggen: 'Reageer niet zo agressief.' 'Jullie zeuren, nog 2 maandjes' Dan denk ik echt van: 'Je zegt net: "Had je maar een console moeten kopen."' Je daagt ons ook uit...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is echt heel jammer, ik wacht nu al bijna 2 jaar op de PC versie!? Ik was er toevallig de laatste paar dagen al een beetje bang voor, aangezien het wel erg stil bleef zo vlak voor de release. Dat het dan nu wéér is om 'de laatste bugs' er uit te halen gaat er bij mij niet meer in, hadden ze er de laatste 1,5 jaar (!) niet meer mensen op kunnen zetten? Zou het bijna niet meer kopen, maarja, GTA he..?

Overigens, iemand enig idee hoe ik me die 3 monitoren setup moet voorstellen?

Dat zijn zogenoemde triplehead, eyefinity of surround setups. Ik heb er zelf ook ééntje (klik)

Alle PC gamers in de wereld worden gelijk helemaal leip nu ze dit horen. :puh: Hahahaha :D :D

Ben ZO blij met me 360 versie. Na, ga lekker gta doen. Mzzl. :D (Tja sorry hoor, had je maar een console moeten kopen. Had voor gta V uitkwam daar al voor gewaarschuwd. :puh: )

Zou er eigenlijk niet op moeten reageren, maar doe het toch. Ik snap niet wat je voordeel is dat jij het wel kunt spelen en andere niet? Als iedereen lekker z'n eigen apparaat uitzoekt om een spelletje te spelen is dat toch prima? Ik heb GTA 5 voor het eerst gespeeld op mijn neefje z'n X360, waar ik heel erg naar uitkeek, maar mijn eerste reactie was; wat een ontzettend lelijk spel. Natuurlijk is het knap wat R* nog uit hardware van 8 jaar oud (!) heeft kunnen halen, maar zelfs GTA 4 op de PC ziet er nog beter uit. Dat en het gebruik van een controller houden mij tegen om een console te halen. Als dat voor jou niet boeit is dat toch ook prima? Maar waarom is het dan zo leuk dat niet iedereen van hetzelfde spel kan genieten?

Hoe dan ook, er zit niks anders op dan te wachten. We mogen zelfs bijna blij zijn dat het überhaupt nog naar de PC komt..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We mogen zelfs bijna blij zijn dat het überhaupt nog naar de PC komt..

Het is inderdaad bijna het achtste wereldwonder als het ooit nog wordt uitgebracht. Zelfs voor Rockstar is dit extreem lang uitstellen. Het is geen wonder dat pc-gamers zich benadeeld voelen: eerst geen enkele mededeling, dan behoorlijk laat een aankondiging voor herfst 2014, dan 'gewoon' herfst 2014, twee weken later toch januari 2015, dan 'gewoon' januari 2015 en twee weken later toch maart 2015. Daar kunnen ze bij Valve nog wat van leren. Enige pluspunt is de systeemeisen, al ga ik daar die screens uit de openingspost toch niet mee evenaren.

Oh, gecondoleerd aan zij die een datalimiet hebben op hun internetverbinding en een digitale versie willen downloaden. emo.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

beter geven ze dan nu ook es een datum voor de heists dan hebben de console gamers ook iets om zich op te verheugen want de pc gamers hebben alles gelijk binnen wak dan wel weer iets te oneerlijk vind wij maar wachten bijna anderhalf jaar !!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan me de 1e dag nog wel herinneren dat ik bij een vriend van me GTA Sanandreas ging spelen op de PS2 ow wat was dat toen erg mooi :7*.

En als ik het nu op de PS2 terug zie denk ik bij mezelf AUW!! ME OGEN :blauw: :blauw: :blauw: Pc versie daarintegen ziet er nog wel oke uit. 0_0

Met traantjes in me ogen heb ik de datum van de pc relise mogen doorkruisen op me kalender :-(

Hopelijk komt het ten goede voor de kwaliteit, en niet zo'n ramp als GTA4 *pc* destijds .l._ :duh: _.l.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...