Jump to content
Joriz

GTAV PC preorder details en goedkoopste optie bekend!


gallery_1_5_107838.jpg

Zojuist hebben diverse winkels officieel bekend gemaakt wat je allemaal krijgt als je Grand Theft Auto V van te voren voor de PC reserveert. Door te reserveren ben je er zeker van dat je de PC versie op 24 maart 2015 meteen bij de release kan spelen.

Waar je ook reserveert lijk je in alle gevallen als bonus een extra $1,000,000 aan in-game geld te krijgen. Waarbij dit geld is verdeeld over GTA$500K voor de verhaallijn en GTA$500K voor in GTA Online. Bepaalde winkels geven dus ook nog eens extra's. Van de volgende winkels is op dit moment al informatie bekend over het reserveren van GTA5 voor de PC. Dankzij dit kleine lijstje zien we al dat het reserveren van een fysieke versie van GTA5 het goedkoopst is.

[table=header]Winkel|Versie|Prijs|Inbegrepen

Bol.com|Fysiek schijfje|€44,99|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

Game Mania|Fysiek schijfje|€49,98|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

Nedgame|Fysiek schijfje|€49,00|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

ConsoleShop.nl|Fysiek schijfje|€54,99|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

Rockstar Warehouse|Fysiek schijfje|€59,99*|GTAV + $1,000,000 in-game bonus

Rockstar Warehouse|Digitale Download|€59,99|GTAV + $1,300,000 in-game bonus + gratis R* spel naar keuze

Steam|Digitale Download|€59.99|GTAV + $1,300,000 in-game bonus + GTA San Andreas[/table]

* Bij Rockstar Warehouse betaal je bij fysieke dingen ook nog is verzendkosten, al kan je wel vele leuke GTA goodies mee bestellen

Als je voor 2 februari reserveert krijg je $1,300,000 ipv $1,000,000

De gisteren gevonden data over mogelijke extra's op Steam blijkt dus op dit moment enkel het tevens ontvangen van GTA San Andreas te zijn, mits je GTA5 voor 1 februari reserveert.

Natuurlijk krijg je als je de PC versie koopt en het spel eerder op de PS3 of Xbox 360 hebt gespeeld ook de terugkerende spelers bonus. In deze bonus zitten onder andere diverse submissies, enkele exclusieve voertuigen en enkele bijzondere wapens.

Houd GTAGames.nl in de gaten voor meer informatie over de PC versie. De komende tijd zullen namelijk nog meer screenshots, filmpjes en natuurlijk nieuwe details volgen en natuurlijk mogelijke informatie over speciale nachtlanceringen van GTA5 voor op de PC!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Maandje geleden heb ik Gta v voor de pc ge pre orderd, alleen nog geen één mail gekregen van media markt , of op de site.

Er staat nog steeds dat het op 27 januari komt.

Ik weet dat het nog geupdate moet worden, maar ik vraag me ook nog af of ik het spel krijg, en wat er precies gebeurt op 27 januari.

Iemand hetzelfde ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik pre-order nooit nog games. Al te vaak voor onaangename verassingen gestaan. Zogenaamde exclusieve content die dan plotsklaps toch niet meer exclusief is. Dan stopt het.

Voor die 500k in online hoef je 't zeker niet te doen, dat heb je zo verdiend. In single player is geld al helemaal waardeloos (en bovendien waarschijnlijk makkelijk met mods aan te passen). Wat mij nog 't meest intrigeert is dit enkele zinnetje:

internetverbinding vereist om de game te activeren, online te spelen en voor periodieke rechtenverificatie
.

Ik weet niet wat we daar van mogen verwachten, maar ik verwacht dat het modden een stuk moeilijker maakt. Misschien krijg je zelfs een ban in GTA Online als je cheat in single player (zoals mij is overkomen in Max Payne 3).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sowieso was ik voor een fysiek schijfje gegaan, ongeacht de vele extra's die de digitale downloads (die nog een stuk duurder zijn ook) op zullen leveren. Dank voor het overzichtje in ieder geval, hoewel ik er nog niet helemaal uit ben of ik 'm überhaupt ga pre-orderen. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik blijf me verbazen waarom digitale downloads duurder zijn dan fysieke schijven :?

Waarschijnlijk omdat R* contracten heeft gesloten met retailers. De detailhandel is bang dat GTA V als inkomstenbron kleiner wordt als digitale downloads dezelfde prijs zijn, aangezien je geen verzendkosten hoeft te betalen of naar een winkel te gaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had echt op een collector's edition gehoopt. Vind dit een beetje tegenvallen van Rockstar. Mensen die geen console hebben krijgen dus geen kans om enkele voertuigen en wapens (Blimp, Khamelion etc) te alsnog te krijgen. Ik ga het spel denk ik wel pre orderen via R* Warehouse. Ik ben al maanden aan het denken om die kubricks set eens aan te schaffen!

Edit, heeft trouwens iemand een idee wat de verschillen zijn tussen deze games? Ik denk zelf dat de Australische versie gecensureerd is omdat ze daar gewoon idiots zijn. Maar er is ook een versie voor Nederland. Maar ik vraag me af wat daar zo anders aan is. Het lijkt me niet dat hier ook censuur overheen gaat.

Bewerkt: door .Sharingan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb em tijdje geleden al gereseveerd bij de Bart Smid (heb cadeau kaarten opgespaard) Krijg ik dan ook die 1000,000 game euro's erbij confused2.gif?

In alle gevallen zit er gewoon een extra kaartje in het doosje met een code voor die 1,000,000 GTA$. In sommige gevallen zit het kaartje er zelfs nog bij als je enkele dagen na de release nog een exemplaar koopt in een winkel.

Iedereen die het spel reserveert krijgt gewoon dus die 1,000,000 GTA$ cadeau.

Waarschijnlijk omdat R* contracten heeft gesloten met retailers. De detailhandel is bang dat GTA V als inkomstenbron kleiner wordt als digitale downloads dezelfde prijs zijn, aangezien je geen verzendkosten hoeft te betalen of naar een winkel te gaan.

De adviesprijs is zo te zien €59,99. Deze wordt bepaald door de uitgever en in dit geval dus Rockstar Games. Ik heb geen idee wat voor afspraken er verder met Steam en Rockstar Warehouse zijn, maar zij hanteren dus de adviesprijs.

Echter is in Nederland een zeer concurrerende markt qua webwinkels en kunnen grotere webwinkels makkelijk slechts een paar euro winst maken per verkocht exemplaar aangezien ze enorm veel verzenden.

Hierdoor hebben we het geluk dat de prijs van games, ondanks de 21% BTW, in Nederland relatief gunstig ligt en GTA5 voor de PC goedkoop is te bemachtigen. Natuurlijk gaat dit wel ten kosten van de kleinere gamezaakjes. Dus mocht je een goede gamewinkel in de buurt hebben kan je daar ook is naar binnen lopen. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...