Jump to content

Foto's van SB


Silverbyte

Recommended Posts

  • 3 weken later...

Ik ben weer in de archieven gedoken, jongens! static.gif

Z3L31hQ.jpg

myKdq8V.jpg

lvC4XLD.jpg

PR884Yk.jpg

Verder ben ik ook druk op zoek naar (een) analoge camera('s). Oude familiefoto's een psychedelische twist geven is leuk, maar het liefst wil ik zelf gewoon onderwerpen vastleggen. Ik heb er de kans nog niet voor gehad, maar ik wil deze stijl heel graag eens combineren met portretfotografie. Shoot met een bandje, of zo. Mijn oom is fotograaf, dus here's hoping dat hij nog wat heeft liggen. biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Deze laatste paar had ik nog niet gezien, maar ik blijf je stijl echt gaaf vinden! Vooral de eerste foto springt er voor mij uit. :tu:

Misschien een idee om dit soort foto's te combineren met je illustraties? Ik zie enkele overeenkomsten, zoals de kleuren die surrealistisch zijn. Geen idee of het wat wordt, maar experimenteren is nooit verkeerd, zoals je met deze foto's ook laat zien. Ben ook erg benieuwd naar je portretfotografie!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Verder ben ik ook druk op zoek naar (een) analoge camera('s). Oude familiefoto's een psychedelische twist geven is leuk, maar het liefst wil ik zelf gewoon onderwerpen vastleggen. Ik heb er de kans nog niet voor gehad, maar ik wil deze stijl heel graag eens combineren met portretfotografie. Shoot met een bandje, of zo. Mijn oom is fotograaf, dus here's hoping dat hij nog wat heeft liggen. biertje.gif

Ik raad je sterk aan om eens naar en kringloopwinkel te gaan. Ik ben toen naar eentje geweest en ik kocht een oude, nog werkende Fuji analoog camera voor maar twee euro. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Foto nummer #1 uit je OP doet me steeds denken aan aan de albumcover van Sun Structures van Temples. Had ook zomaar zo'n filter op gepast.

temples-sun-structures.jpg

Vind het oprecht leuk wat je doet. De foto's op pagina 1 vind ik het meest geslaagd moet ik zeggen, maar foto 1 en 3 van je laatste dump zijn ook te gek. Post vooral nog maar eens wat! smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...