Jump to content

TIP: Hoe krijg je een "gratis" Rhino Tank in GTA Online?!


Anthoox

Recommended Posts

Hey whats'up Forum!

Ik was laatst GTA aan het spelen en was een beetje aan het kutten met de in-game mobiele telefoon. Ik belde Lester en keek de optie's even goed door. Uiteindelijk kwam ik op een "briljant" idee!

Zie hier het resultaat:

Ik hoop dat dit jullie een beetje een leuke ervaring geeft tijdens het Online gamen!

En als je nu ineens overhoop geschoten word door een Tank, don't blame the messenger! :)

Bewerkt: door Anthoox
Link to comment
Delen op andere websites

Afhankelijk van de regelmaat waarop je een tank gaat halen, kan dit zelfs een duurdere optie worden als er gewoon 1 kopen :D.

Moet je wel errrrgggg vaak er 1 gaan halen, maar toch....

na je bedrag te hebben gezien.

1.500.000 : 5000 = 300x

dus als je van plan ben om een tank vaker als 300x te gebruiken kan je er beter 1 aanschaffen ;)

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk bedacht inderdaad. Ik heb de tank al een tijd geleden gekocht en wat daarvan het voordeel is is dat je je tank dan in de stad zelf kan krijgen en je niet helemaal van de basis naar de stad hoeft te rijden waar je eventueel spelers wilt neerknallen. Ook ben je na dat je die 1.5 miljoen heb betaald gelijk klaar om ten alle tijden een tank te kunnen bemachtigen door gewoon simpel te bellen.

Maar het was wel een heel leuk filmpje om naar te kijken. Heb er wel van genoten hoe je het deed want ik had het zelf nooit verwacht. Pas toen je cargobob zei toen besefte ik me dat je een tank bij de basis gaat halen. Maar pas later had ik je truukje door over blind eye cop functie. Dus ik heb het hele filmpje wel heel goed bekeken en gezien wat je allemaal deed en vond het leuk om te zien man. :D

En BTW. Dit filmpje is het eerste Nederlands vertaalde informatie filmpje over gta online dat ik heb gezien. Normaal kijk ik naar filmpjes die Engels zijn ingesproken en ik vond het heel prettig om het nu eens in het Nederlands te kunnen horen. :D :D :D Ik ga voortaan jou filmpjes in de gaten houden en kijken. Normaal ben ik van zelf uitvinden in een game dus ben helemaal niet echt van internet gebruiken voor gta maar mocht ik het nog een keer willen doen dan zoek ik of jij leuke info heb op je youtube kanaal :) :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke video, het kost ook niet zoveel moeite om zo een tank te bemachtigen.

Ik koop zelf liever een tank, want de meesten hebben niet zoveel zin in om naar de legerbasis te vliegen.

Als je zelf een tank koopt heb je ook veel meer voordelen, en die 1.500.000 dollar voor die tank is het zeker waard.

Verder vond ik het wel een gave en een handige video. KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke video, het kost ook niet zoveel moeite om zo een tank te bemachtigen.

Ik koop zelf liever een tank, want de meesten hebben niet zoveel zin in om naar de legerbasis te vliegen.

Als je zelf een tank koopt heb je ook veel meer voordelen, en die 1.500.000 dollar voor die tank is het zeker waard.

Verder vond ik het wel een gave en een handige video. KUTGW!

Bedankt!

En het is meer voor de mensen die nog niet level 70 zijn of niet 1.500.000 dollar uit kunnen geven! :)

Maar zelf een Tank hebben zou inderdaad super relaxed zijn!

De tank wordt nooit van jezelf, dat is dan wel jammer.

Goed bedacht! :)

Dat klopt helaas! Maar even flink door levelen en sparen voor de mensen die geen level 70 of $1.500.000 hebben!

Leuk bedacht inderdaad. Ik heb de tank al een tijd geleden gekocht en wat daarvan het voordeel is is dat je je tank dan in de stad zelf kan krijgen en je niet helemaal van de basis naar de stad hoeft te rijden waar je eventueel spelers wilt neerknallen. Ook ben je na dat je die 1.5 miljoen heb betaald gelijk klaar om ten alle tijden een tank te kunnen bemachtigen door gewoon simpel te bellen.

Maar het was wel een heel leuk filmpje om naar te kijken. Heb er wel van genoten hoe je het deed want ik had het zelf nooit verwacht. Pas toen je cargobob zei toen besefte ik me dat je een tank bij de basis gaat halen. Maar pas later had ik je truukje door over blind eye cop functie. Dus ik heb het hele filmpje wel heel goed bekeken en gezien wat je allemaal deed en vond het leuk om te zien man. :D

En BTW. Dit filmpje is het eerste Nederlands vertaalde informatie filmpje over gta online dat ik heb gezien. Normaal kijk ik naar filmpjes die Engels zijn ingesproken en ik vond het heel prettig om het nu eens in het Nederlands te kunnen horen. :D :D :D Ik ga voortaan jou filmpjes in de gaten houden en kijken. Normaal ben ik van zelf uitvinden in een game dus ben helemaal niet echt van internet gebruiken voor gta maar mocht ik het nog een keer willen doen dan zoek ik of jij leuke info heb op je youtube kanaal :) :)

Ik ben blij dat je genoten hebt! :) Bedankt voor de motivatie om het zo maar te zeggen! Als je een keertje een idee voor een video hebt of tips/feedback stuur me dan gerust een berichtje! :)

Bewerkt: door Anthoox
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je boven legerbasis vliegt, gaat toch meteen alarm af?

Als je de instructies volgt in de video kan je ervoor zorgt dat dat niet gebeurd!

Maar als je het gemist hebt, je belt Lester en selecteerd de optie "Cops Turn Blind Eye"

Succes ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Afhankelijk van de regelmaat waarop je een tank gaat halen, kan dit zelfs een duurdere optie worden als er gewoon 1 kopen :D.

Moet je wel errrrgggg vaak er 1 gaan halen, maar toch....

na je bedrag te hebben gezien.

1.500.000 : 5000 = 300x

dus als je van plan ben om een tank vaker als 300x te gebruiken kan je er beter 1 aanschaffen ;)

Bijna waar, Pegasus rekent namelijk 200 dollar per tank levering.

Dus bij 300 tanks, betaal je dus 60.000 dollar voor het bezorgen, dus dan haal je het er pas uit na ongeveer 320 tanks ;)

Natuurlijk is het wel zo dat eentje aanschaffen wel stukken sneller is en meer kans geeft dat je hem daadwerkelijk krijgt, vooral in een drukke lobby.

Want je moet natuurlijk ook nog eens zien te overleven om met een traag vliegende cargobob naar de basis te vliegen, denk aan andere spelers met jet fighters, honing mislees en kamikaze piloten.

Deze methode is ook handig voor de jet fighter te krijgen trouwens, je krijgt geen raketten achter je aan of andere jet fighters etc.

Gewoon Lester bellen met blind eye, en dan over het hek springen met je auto, met je heli landen of aan de moeras kant heb je een gebouwtje waar je over het hek kan springen als je er met een Sandking XL voor staat.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het wel zo dat eentje aanschaffen wel stukken sneller is en meer kans geeft dat je hem daadwerkelijk krijgt, vooral in een drukke lobby.

Want je moet natuurlijk ook nog eens zien te overleven om met een traag vliegende cargobob naar de basis te vliegen, denk aan andere spelers met jet fighters, honing mislees en kamikaze piloten.

Passive mode my friend! Alleen is dat uiteraard wel een beetje ... ja hoe moet ik het zeggen? Mieterig? :puh:

Maar voor de rest zeer zeker waar!

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het wel zo dat eentje aanschaffen wel stukken sneller is en meer kans geeft dat je hem daadwerkelijk krijgt, vooral in een drukke lobby.

Want je moet natuurlijk ook nog eens zien te overleven om met een traag vliegende cargobob naar de basis te vliegen, denk aan andere spelers met jet fighters, honing mislees en kamikaze piloten.

Passive mode my friend! Alleen is dat uiteraard wel een beetje ... ja hoe moet ik het zeggen? Mieterig? :puh:

Maar voor de rest zeer zeker waar!

Mhaww, gewoon een beetje extra zekerheid dat je een tank kan bemachtigen haha.

Ik vind het eerder mieterig van die mensen die het grappig vinden om andere constant overhoop te knallen en zodra de rollen zijn omgedraaid gaan ze snel in Passive mode :7

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is het wel zo dat eentje aanschaffen wel stukken sneller is en meer kans geeft dat je hem daadwerkelijk krijgt, vooral in een drukke lobby.

Want je moet natuurlijk ook nog eens zien te overleven om met een traag vliegende cargobob naar de basis te vliegen, denk aan andere spelers met jet fighters, honing mislees en kamikaze piloten.

Passive mode my friend! Alleen is dat uiteraard wel een beetje ... ja hoe moet ik het zeggen? Mieterig? :puh:

Maar voor de rest zeer zeker waar!

Mhaww, gewoon een beetje extra zekerheid dat je een tank kan bemachtigen haha.

Ik vind het eerder mieterig van die mensen die het grappig vinden om andere constant overhoop te knallen en zodra de rollen zijn omgedraaid gaan ze snel in Passive mode :7

*Loopt langzaam weg*

Guilty! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...