Jump to content
Joriz

Interview met GTA Online speler Kwebbelkop!


gallery_1_5_60931.jpg

Afgelopen vrijdag hadden de Nederlandse YouTubers Kwebbelkop en Jelly de eer om bij Rockstar Games in New York op visite te gaan. Beide YouTubers zijn vooral bekend vanwege het maken van de vele GTA Online stunt videos. Kwebbelkop maakt sinds de release van Grand Theft Auto V elke dag meerdere filmpjes voor op YouTube. Ondertussen heeft Kwebbelkop daarmee maar liefst 750.000 abonnees gekregen van over de gehele wereld, wat er dus ook nog eens voor zorgt dat hij er een leuk zakcentje aan over houdt, door alle reclame-inkomsten.

Rockstar Games nodigde beide gamers dus uit om in New York een middagje GTA Online te spelen voor de livestream van Rockstar Games. Voor RTL Late Night was het zo bijzonder, dat gamers even bij Rockstar Games langs mochten komen, dat Kwebbelkop afgelopen dinsdag werd uitgenodigd om bij Humberto Tan aan tafel te zitten.

Aangezien het toch wel bijzonder is dat iemand uit de Nederlandse GTA community opeens zoveel (positieve) aandacht krijgt stelde ik Kwebbelkop namens GTAGames.nl enkele vragen:

1. Hoe is het om elke dag een nieuw filmpje te maken?

Ja, dit kost erg veel tijd en erg veel moeite. Het is nu 20:34 en ik ben nog steeds videos aan het maken. Ik begon toen ik opstond, zo'n 10:00 in de ochtend. Zelf werk ik 10-12 uur per dag aan mijn YouTube kanaal.

2. Wat vind je van alle media aandacht die je nu opeens krijgt?

Wel leuk, het boeit me niet echt zoveel aangezien ik gewoon nog altijd Kwebbelkop ben en blijf en daarom altijd zal moeten blijven werken.

GTAGames.nl afbeelding

3. Hoe vond je het om Liberty City is in het echt te zien?

Liberty City was super gaaf om te zien. Niet alleen kende wij de gebouwen en locaties van GTA 4, wij zijn ook dankzij hun (Rockstar Games) in een heli gestapt! Door GTA 4 wisten wij waar de heli's geparkeerd stonden en zo hebben wij NYC vanuit te lucht bewonderd. Het was een ongelooflijke ervaring.

4. Heb je dankzij je bezoekje aan Rockstar Games meer volgers gekregen?

Een paar nieuwe volgers hier en daar, maar dat was niet mijn hoofddoel. Natuurlijk is het leuk en aardig, maar het ging mij toch meer om het samen spelen met de makers van het spel.

5. Heb je stiekem nog even bij Rockstar Games gekeken aan welke spellen ze nu in uiterst geheim werken?

NEE! Jammer genoeg was dit allemaal super geheim en mochten wij niets zien.



Kwebbelkop maakte een impressiefilmpje van zijn bezoekje New York

gallery_1_5_32554.jpg

Kwebbelkop maakte wel stiekem een foto van een toilet bij Rockstar Games

De deur krijg je blijkbaar open met een toepasselijke

Bully sleutel puh2.gif

Dank aan Kwebbelkop voor het meewerken aan dit interview. Nieuwe GTA Online stuntfilmpjes zijn dagelijks te vinden op zijn YouTube kanaal.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Die sleutel ziet er wel tof uit.. Nieuw merchandising idee, Rockstar?

Vraag mij af: was die helikoptertrip eigenlijk serieus betaald door Rockstar? Ik weet dat ze hun fans en hun community graag zien maar dat is toch wel érg indrukwekkend!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een helden, het is wel heel interessant om te zien dat hun wel goed werden verwend door Rockstar Games. Ik heb weinig bedrijven gezien zoals Rockstar Games die mensen uitnodigen, gratis goodies weggeven en veel meer. Mijn complimenten naar Rockstar Games! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een helden, het is wel heel interessant om te zien dat hun wel goed werden verwend door Rockstar Games. Ik heb weinig bedrijven gezien zoals Rockstar Games die mensen uitnodigen, gratis goodies weggeven en veel meer. Mijn complimenten naar Rockstar Games! :tu:

Maar hoeveel mensen gaan er naar NYC omdat ze door Rockstar zijn uitgenodigd? :7

Ik ben btw geabonneerd met al m'n kanalen op hun beide! De QnA video's blijf ik het leukste vinden, daar kan je iig nog wel goed om lachen! :7

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kijk heel soms die filmpjes van hem, want hij is best goed in al die GTA Online races.

Enige probleem is dat ik mij irriteer aan zijn stemgeluid, want voor mijn gevoel schreeuwt hij altijd in die microfoon.

Bewerkt: door Noretz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind m niet eens echt goede video's maken. Ik heb andere gezien die een leuke online sessie filmen, waarin ze de heletijd lachen om grappige dingen waar ik ook om moet lachen. Maar bij hem is het alleen maar: AAAAAAAAH!!!!!!!! Ja ik vind het niet echt leuk om naar hem te kijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kijk bijna nooit naar die gozer. Maar als ik z'n video's eens een keer bekijk, dan is het wel leuk.

Verder is het wel jammer dat R* alles supergeheim houdt, ze kunnen ook wel een heel klein beetje vertellen waar

ze momenteel mee bezig zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...