Jump to content

Stranded Deep


Ezra24rct3

Recommended Posts

stranded_deep_site.png?w=1160&h=570

Makers: BEAM Team Games

Aantal Spelers: 1

Link: Steam

Soort: Vroegtijdig Toegang (V0.01)

Trailer:

Wat vinden jullie van deze game? Ondanks dat hij nog in Alpha mode zit ziet het er erg mooi uit met een uitgebreide wereld en volgens mij zijn er ook weinig bugs!

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig zag ik hier vandaag wat over, op het YouTube-kanaal van mijn grote Minecraft-held paulsoaresjr. Dat ging om deze video van twintig minuten, de eerste in een reeks:

Zou best wel eens een leuke survival-game kunnen zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is weer eens wat anders dan de zombie-survival games, persoonlijk trekt dit mij veel meer. Ik heb het even kunnen spelen en het bevalt me best wel. Ik mis alleen een multiplayer (co-op), ik zou het veel leuker vinden als je samen moet overleven. Ik heb weinig bugs gevonden en dat voor een early release!

Mocht je nog een leuke survival game zoeken, look no further, kost geen drol!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik ben bang dat m'n PC deze game niet kan trekken... :vp:

Don' worry, ik zit onder de minimum Specs en run m met 60 FPS op ultra! :puh: Heb 's nachts alleen soms in de buurt van m'n vuurtje framedrops naar 20, maar dat is ook zeldzaam.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

De eerste 5 seconden werd ik sterk herinnerd aan Far Cry, en dacht ik nee hé. Maar nu ik het filmpje heb afgekeken en ook andere filmpjes heb bekeken moet ik zeggen dat dit zeker mijn interesse heeft gewekt. Een vergelijkbare survival game ken ik tot op heden niet. Ik ben erg benieuwd naar deze titel en ik zal de verdere ontwikkelingen ook zeker volgen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...