Jump to content

Stranded Deep


Ezra24rct3

Recommended Posts

Pffft, wilde ik met mn reddingsbootje naar een ander eiland varen, despawnt dat ding ineens midden op zee. -_- Het is nog wel een beetje buggy.

Maak een vlot dan :puh:

Dat Despawnt ook.

Enige manier is te crouchen in die dingen, en dan despawnt ie niet.

Als je dat filmpje had bekeken dat ik heb gepost had je het gezien :7

Link to comment
Delen op andere websites

Moet zeggen dat het er wel leuk uitziet! Mooi concept hebben ze hier bedacht, zeg! Ik wacht de officiële versie nog even af en ga kijken naar de reacties op de game. Het lijkt me wel leuk om te spelen, maar wil wel de zekerheid hebben dat het de aankoop uiteindelijk waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet zeggen dat het er wel leuk uitziet! Mooi concept hebben ze hier bedacht, zeg! Ik wacht de officiële versie nog even af en ga kijken naar de reacties op de game. Het lijkt me wel leuk om te spelen, maar wil wel de zekerheid hebben dat het de aankoop uiteindelijk waard is.

Indeed, aan de hoeveelheid bugs te zien die ervoor kunnen zorgen, dat je dood gaat of opnieuw moet beginnen is het best om nog even te wachten, geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Pffft, wilde ik met mn reddingsbootje naar een ander eiland varen, despawnt dat ding ineens midden op zee. -_- Het is nog wel een beetje buggy.

Maak een vlot dan :puh:

Dat Despawnt ook.

Enige manier is te crouchen in die dingen, en dan despawnt ie niet.

Als je dat filmpje had bekeken dat ik heb gepost had je het gezien :7

Ja ik ga natuurlijk naar een stream van 3 uur kijken terwijl ik het spel zelf heb :7 .Vandaag maar even overnieuw beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Pffft, wilde ik met mn reddingsbootje naar een ander eiland varen, despawnt dat ding ineens midden op zee. -_- Het is nog wel een beetje buggy.

Maak een vlot dan :puh:

Dat Despawnt ook.

Enige manier is te crouchen in die dingen, en dan despawnt ie niet.

Als je dat filmpje had bekeken dat ik heb gepost had je het gezien :7

Ja ik ga natuurlijk naar een stream van 3 uur kijken terwijl ik het spel zelf heb :7 .Vandaag maar even overnieuw beginnen.

Kan handig zijn voor tips & tricks? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even de Stream bekeken, en ik moet zeggen dat de game heel veel overeen komt met: Rust en Minecraft.

Het verbaasd mij ook dat de game al vrij hoge graphics heeft. Dus ik zal zometeen kijken op Steam :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Meerdere en heftige weersomstandigheden zou ook een perfecte toevoeging kunnen zijn.

Ik heb zoal meerdere video's daarvan gekeken en ik zal alleen maar onweersbuien en regen -_-

Orkanen of tijdelijke wervelstormen zouden perfecte details kunnen zijn, omdat het zich afspeelt op een tropische setting.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...