Jump to content

Cities: Skylines


Dexist

Recommended Posts

ik voorzie bij tjarda wat verkeersproblemen in de toekomst :7

Ik gebruik helemaal geen electriciteits palen meer, ik heb een mod gebouwdje gedownload (soort trafo huisjes) die elektriciteit "onder de grond" doorverbind.

Ik vond die masten een lelijk gezicht

ik ging daar d e fout in met het begin ach dan slopen we wat huizen :')
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    99

  • KoningJesper

    48

  • Davedavy

    34

  • Phoenyxar

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als mijn burgers last ondervinden van het verkeer nemen ze de benenwagen maar. Niet zeiken, gewoon geld in het laadje brengen.

ik snapte dat ook nooit aan simcity 1000 auto's op 1 weg en 500 op de andere wegen dan rij je maar om net als in het echt
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie (in iedergeval degene met de originele versie) ook het probleem dat het laden van een map/savegame zo lang duurt?

Met de niet gekochte versie had ik dat probleem niet zo, laden was zo gebeurt.

Nu ik de originele versie heb, lijkt het wel of het elke keer langer duurt :(. Daarbij krijg ik nadat ik het spel heb afgesloten ook een foutmelding dat Cities Skylines niet meer goed werkt :7

Zou dat komen door gedownloade mods?

Link to comment
Delen op andere websites

Naja je stad word iedere keer weer groter dus lijkt het me dat die daarom steeds langzamer laad. :7

Nee dat is het niet, ik heb gister een nieuwe map gestart en om die te laden deed hij ook erg lang...

Link to comment
Delen op andere websites

Naja je stad word iedere keer weer groter dus lijkt het me dat die daarom steeds langzamer laad. :7

Nee dat is het niet, ik heb gister een nieuwe map gestart en om die te laden deed hij ook erg lang...

mijn pc crashde bij de allereerste keer opstarten van de game xD

maar me stad zit nu op de 2000 inwoners ik ga sparen voor een snelweg'ring' en dan hopen dat het geld sneller binnenstroomt

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie (in iedergeval degene met de originele versie) ook het probleem dat het laden van een map/savegame zo lang duurt?

Met de niet gekochte versie had ik dat probleem niet zo, laden was zo gebeurt.

Nu ik de originele versie heb, lijkt het wel of het elke keer langer duurt :(. Daarbij krijg ik nadat ik het spel heb afgesloten ook een foutmelding dat Cities Skylines niet meer goed werkt :7

Zou dat komen door gedownloade mods?

Sinds vandaag hangt het laden steeds vast rond de 90%. :(

Iemand een oplossing ?

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is je water vervuild.

Ik zit er ook mee, maar kan je dat nog verhelpen? Iemand advies? Ik heb sinds kort ook Cities: Skylines, maar sommige dingen begrijp ik niet (waaronder dit).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...