Jump to content

Cities: Skylines


Dexist

Recommended Posts

Ik heb besloten hem ook maar op de legale manier binnen te halen.

Dit spel zit op zich goed in elkaar, en ik vermaak me er prima mee.

Ook vind ik dat er veel mogelijkheden zijn, met betrekking tot het in de puntjes regelen van je stad. Dit moet ik nog wel even verder onderzoeken.

Hoewel het spel in sommige dingen net iets te kort schiet, of onhandig is (1 boompje tegelijk plaatsen, voetgangers paden aanleggen zonder mogelijkheid hier een parkje aan vast te knopen) ben ik toch zeer positief hierover.

Daarbij zijn de (nu al) vele mods natuurlijk erg leuk, en handig in gebruik. Deze kan ik nu echter nog niet gebruiken :7

(Ik heb natuurlijk wel eerst de savegame even apart gezet zodat ik niet direct overnieuw hoef te beginnen :puh: )

EDIT: ik vind die tractoren op de snelweg nog steeds een raar gezicht :7

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 371
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    99

  • KoningJesper

    48

  • Davedavy

    34

  • Phoenyxar

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb besloten hem ook maar op de legale manier binnen te halen.

Hetzelfde hier. :Y Er zijn al een paar handige mods beschikbaar en bovendien schijnen de ontwikkelaars nog steeds aan verbeteringen te werken, waar ik natuurlijk direct gebruik van wil kunnen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook legaal aangeschaft via Steam. Ik wil echter nu ook mods installeren via steam en heb een aantal leuke opgezocht. Hier heb ik me op geabonneerd. Hoe kan ik deze mods vervolgens downloaden? Snap er niks van...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook legaal aangeschaft via Steam. Ik wil echter nu ook mods installeren via steam en heb een aantal leuke opgezocht. Hier heb ik me op geabonneerd. Hoe kan ik deze mods vervolgens downloaden? Snap er niks van...

Gewoon subscriben, en dan cities Skylines opstarten :). Dan download en update het spel de mods vanzelf. Wel moet je de mods eventueel nog even aan en uit zetten in het menu van Skylines (bij content manager).

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Dexist, heb jij ook veel problemen met het aanleggen van wegen?

Ik ben gister de hele avond bezig geweest met het omleggen (500k lichter :7 ) en in veel gevallen werd het alleen maar erger.

Ik heb het industrie gebied vergroot, en een 1 richtingsverkeer gebied van gemaakt (kleine aanvulling hierop, dit is een ramp voor services, zoals brandweer e.d.),

met enkele wegen 2 richtingen. Maar nog loopt de boel vast.

Op sommige (kleinere) 1 richtings wegen, maar ook op de 6 baans ringweg, en dan vooral bij de snelweg.

Verder heb ik in het nieuwste deel bij de afrit van snelwegen een (grote) rotonde aangelegd. Ook deze zat in no-time verstopt, Hier heb ik zelfs een weg recht door

in gemaakt, zodat ik daar meer capaciteit heb met het verkeer. (voor het rechtdoorgaand verkeer)

Het grootste probleem wordt hier veroorzaakt door transport verkeer, aangezien ik public transport helemaal heb vernieuwd.

Metro naar verschillende wijken en gebieden, en in die gebieden bus routes. (sommige busroutes iets overlapping, zodat ze kunnen overstappen, zo optimaal mogelijk dus).

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik had ook al snel last van files :7. Maar heb als snel mijn industrie ingeperkt, toen ik de offices had vrijgespeeld. Wel is het handig om een directe snelweg vanaf je industrieterrein naar buiten de stad te hebben, hierdoor zul je minder industrieel verkeer in je stad zien.

Voor je infrastructuur is dit ook een handige guide.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zeker een mooie guide, met een super filmpje van een industrie gebied. :7

Dit word weer verbouwen :D.... maar inmiddels een balans van boven de 1M, dus dat moet goed gaan komen.

Ik denk dat ik ook teveel naar de realistische wereld kijk, en bijvoorbeeld Commercie direct naast een woning gebied wil hebben, wat veel opstoppingen veroorzaakt, aangezien commercie ook

vracht transport nodig heeft.

En enkel een snelweg tussen woningen en industrie kan wel (zoals ik heb) alleen zit mijn industrie misschien wat te dicht op de snelweg voor een mooie doorstroming.... :(

Ik ga als ik thuis ben en de laptop aan heb staan eerst nog maar eens goed kijken, met betrekking tot het hoe en wat. :Y

Volledig de vervuilende industrie weghalen ga ik in iedergeval niet doen. Dit zorgt er namelijk ook voor dat de commercie niet alles hoeft te importeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kwam ik ook nog tegen op reddit:

rS0WX2g.png

Een tabel dat weergeeft wanneer er bij een kruising stoplichten komen. Als je een snelle doorstroming wilt hebben moet je natuurlijk zorgen dat je zo min mogelijk stoplichten krijgt :), is vooral handig voor je industriële gebied.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...