Jump to content

[PS] Beginnerstutorial voor mensen die Photoshop voor het eerst opstarten.


Gta Ripper

Recommended Posts

Bij deze de tutorial waar ik het over had. De tutorial gaat in op de absolute basis van het maken van een signature. Zet het geluid wat harder, want het geluid van het filmpje staat redelijk zacht. Hieronder kun je ook de download links vinden van het PSD bestand, de stock en de render. Succes!



Link stock & render

Link PSD bestand

Resultaat:

krillin_zpstkbusrvv.png



*Als laatst moet je je design opslaan met File - Save As. Sla hem als PSD op en vervolgens als PNG. Het PSD bestand kun je gebruiken als je dingen in het design nog wilt verbeten.

Mochten er nog vragen zijn, mogen deze altijd gesteld worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Fijne tutorial, duidelijk uitgelegd voor beginners. Ik ben ook wel eens benieuwd naar een meer geavanceerde tutorial.

Ik heb echt een shitload aan tuts op het forum staan voor de wat meer gevorderde Photoshoppers. Of heb je het over video tutorials? Daar heb ik er als het goed is eentje van. Die is echter niet from the ground up opgebouwd, maar gebaseerd op een al bestaande signature van mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...