Jump to content

geld verdienen in story mode


yoeri99

Recommended Posts

Hoe verdien ik veel geld net de paleto bay heist gedaan maar kreeg iets minder dan een half miljoen terwijl ik meer dan 8 miljoen had gepakt hoe kan ik dan geld verdienen want krijg ook bijna nooit geld voor missies

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem nog eens wil herdoen: kies Packie (als je hem hebt gevonden via het random event: zie hier: http://nl.wikigta.org/wiki/Random_Events_%28GTA_V%29#Getaway_Driver) of Chef, die je zowiezo unlocked. probeer verder niet in de rug geschoten te worden. Voor het binnen-gedeelte raad ik je aan een Assault Rifle te gebruiken. Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem nog eens wil herdoen: kies Packie (als je hem hebt gevonden via het random event: zie hier: http://nl.wikigta.org/wiki/Random_Events_%28GTA_V%29#Getaway_Driver) of Chef, die je zowiezo unlocked. probeer verder niet in de rug geschoten te worden. Voor het binnen-gedeelte raad ik je aan een Assault Rifle te gebruiken. Veel succes! :tu:

had ook die chef ingehuurd maar die fib kerel neemt alles ofzo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Je verdient alleen echt veel geld in de laatste heist. Het kopen van bedrijven brengt echt niet veel op (en is ook pas na meerdere ingame maanden rendabel). Met het geld van de laatste heist kun je met Franklin de Assassination missies van Lester spelen. Het geld moet je investeren in diverse bedrijven, en na het volbrengen van een missie krijg je het dubbele (o.i.d.) terug. Na dit gedaan te hebben in alle 5 de missies heb je met Franklin, Trevor en Michael rond de 500 miljoen. Geld zat om te spenderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met het geld van de laatste heist kun je met Franklin de Assassination missies van Lester spelen. Het geld moet je investeren in diverse bedrijven, en na het volbrengen van een missie krijg je het dubbele (o.i.d.) terug. Na dit gedaan te hebben in alle 5 de missies heb je met Franklin, Trevor en Michael rond de 500 miljoen. Geld zat om te spenderen.

Mocht de topic starter interesse hebben in het investeren van geld in Grand Theft Auto V, raad ik hem zeker aan om deze pagina te lezen van WikiGTA. Hier wordt uitgebreid uitgelegd wat je moet doen. :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

Je verdient alleen echt veel geld in de laatste heist. Het kopen van bedrijven brengt echt niet veel op (en is ook pas na meerdere ingame maanden rendabel). Met het geld van de laatste heist kun je met Franklin de Assassination missies van Lester spelen. Het geld moet je investeren in diverse bedrijven, en na het volbrengen van een missie krijg je het dubbele (o.i.d.) terug. Na dit gedaan te hebben in alle 5 de missies heb je met Franklin, Trevor en Michael rond de 500 miljoen. Geld zat om te spenderen.

Als je het heel erg goed doet, en goed timed, kan je per character op zo'n 1,5 miljard komen.

Al mijn characters hebben nog meer dan 1,5 miljard per stuk terwijl ik alle bedrijven heb gekocht, alles met Michael behalve die perse Franklin of Trevor vereisen.

In totaal had ik ongeveer 5 miljard, maar het was voor mij ook meer de sport hoeveel ik eruit kon trekken en heb dus met Michael van te voren ook de Epsilon missies gedaan en met allen zo min mogelijk uitgegeven.

Uiteindelijk, als je ongeveer 500 miljoen in totaal hebt over alle drie characters, is meer dan zat om alle bedrijven te kopen en alle dure wagens incl. upgrades te kopen, meer is leuk maar aardig overbodig.

Of je wilt 18 Z-type's van 10 miljoen per stuk, dan moet je nog iets doorsparen en investeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

beurs is enigste oplossing.

De missies ervoor zijn assassination missies die gepaard gaan om met beurs te werken.

Er zijn 5 missies ervoor die je kan krijgen van Lester ,

1ste missie moet je zowiezo doen in de story om verder te geraken

en de andere 4 missies houden voor na de story want de heist brengt je veel geld op en dan kan je voor alle 4 de missies al je geld inzetten

EN VERGEET NIET EERST TE SAVEN VOOR JE EEN ASSASSINATION MISSIE START.

lees dit topic maar is goed http://www.gtaforum....vraag-aandelen/ en zeker die laatste pagina want daar staat bij dat aandelen veranderd zijn bij de derde missie.

Moesten er veranderingen zijn omtrent de beurs mag je zeker laten weten op dat topic , want het is een tijdje geleden dat ik nog is gespeeld heb

Bewerkt: door Variano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...