Jump to content

HELP,GTA for Dummies


XiaoYaoYou

Recommended Posts

Hoi,ik ben nieuw met GTA(IV) games,speel t spel dus voor t eerst,en ik zit wel met al zooi vragen,dus als iemand kan helpen,GRAAG

oja,ik spel op xbox 360

1-Kan je het spel NIET gewoon tussentijds SAVEN? want is echt irritant als je stopt en later verdergaat en weer vanaf je Savehouse moet beginnen-OOK irritant als je gepakt wordt door Juten en dus je wapens kwijt bent en niet gewoon"terug"kan naar een vorige "Saved game"

ook begrijp ik het saven vanuit je bed niet want ik krijg dan 12 file/opties waaruit ik kan kiezen(die allemaal niet werken/oid-zoiets staat er-erg verwarrend)ik kies er dan maar gewoon 1(overwrite)en hoop dat t goed is,MAAR ook als ik een spel wil "Loaden"is er altijd maar 1 file/saved game,erg raar

2-Ik zit nu al eigenlijk "vast"int spel,ik heb de laatse missie gedaan met TV`s/bussie terug halen,vlak nadat ik Vlad heb :bonk: ,dus voor die niewe Baas zeg maar,en ik kan nu niemand per telefoon bereiken ,bahalve die chick(die heeft r wel zin in steeds :Y )en ik zie ook nergens iets nieuws op de kaart waar ik terecht kan,Roman niet NIKS???

3-Hoe zit t eigenlijk met t water int begin ging ik zwemmen en had ik bijna een speedboot gekaapt,maar steeds als ik nu t water in ga dan krijg ik Politie/Helikopters achter me aan???

:? :? :? :? :fp:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Voor zover ik weet kan je het spel niet tussentijds saven, alleen met Autosave na missies en bij je Savehouse in je bed.

Je hebt 12 slots waar je je game kan opslaan, als je alleen 1 gebruikt zou het moeten werken. Als je dan bijvoorbeeld een nieuw verhaal start, dan kan je daar save 2 of een andere voor gebruiken. ;) Zo kan je 12 verhaallijnen tegelijk spelen.

2. Wat je zou kunnen proberen is Roman blijven bellen, of de hele tijd je bed ingaan en het opslaan annuleren. Op deze manier gaan er 6 uur voorbij en belt Roman je misschien voor de volgende missie. ;)

3. Dan heb je het volgende stadsdeel nog niet vrijgespeeld, na welke missies welke stadsdelen vrijkomen, kan je hier vinden.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

2. De missie die je als laatste hebt gedaan is "Crime and Punishment". Na deze missie belt Roman je en komt de missie "Do You Have Protection?" Deze start je bij de FaustinMarker.png en die vind je hier. Kijk daar nog eens, misschien zie je 'm over het hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...