Jump to content

[TOP] Get the Picture-Reactietopic


aron24

Recommended Posts

Een dubbelpost die even nodig is:

Na enig overleg en goed uitzoeken van wat nu precies de mogelijkheden zijn qua vriendinnen binnen GTA IV, zijn we tot de conclusie gekomen dat 4 het juiste antwoord is. Dit betekent dat thebig alle vragen over GTA IV goed heeft beantwoord en daarmee 6 extra punten krijgt. 1 extra voor alle 5 vragen en 5 extra aangezien hij alle vragen goed heeft beantwoordt. Het 'nieuwe' podium ziet er als volgt uit:

Derde plaats: Bierbuikje

Tweede plaats: GolfG60

Eerste plaats: thebig

Dit zal zo snel mogelijk aangepast worden in het hoofdtopic, en het spijt ons dat dit heeft moeten gebeuren. Excuses voor het ongemak. Nogmaals bedankt voor jullie deelname en gefeliciteerd aan de winnaars.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, niet vanwege de winst of iets hoor.

Maar ik vind dit best vreemd, foutjes maken kan best, maar er staan wel degelijk meer fouten in de antwoorden.

En lang niet alle antwoorden zijn even subjectief, sommige zijn meer een mening dan daadwerkelijk een feit.

Als voorbeeld:

'2. Grand Theft Auto V is immens groot, en was heel wat jaartjes in productie. Hoeveel pond kostte het Rockstar om Grand Theft Auto te maken?'

Jullie gaven eerder aan dat jullie de antwoorden van Wikigta gebruikte, alleen stond op Wikigta een verkeerd bedrag, namelijk 226 miljoen dollar, wat dus 266 miljoen moest zijn, omgerekend naar 170miljoen pond.

Als jullie de antwoorden van WikiGta hadden genomen, zou ik het dus fout hebben, maar ik heb het goed.

Next:

4. Grand Theft Auto V is al ruim één jaar uit, maar toch zijn er nog dingen niet ontdekt. Wat is er nog niet ontdekt?

(Betekenis van de afbeeldingen op Mt. Chilliad. Een mogelijke jetpack?)

Staat er serieus een vraag in het antwoord?

Er staat letterlijk, wat is er nog niet ontdekt, maar als we een goed antwoord kunnen geven, is het dus ontdekt.

Daarnaast, weten we niet eens of de afbeeldingen wel een betekenis hebben, het is tot heden onduidelijk of er wel iets ontdekt kan worden, beetje apart dus.

Volgende:

5. Niko moet zich wel veilig voelen in Liberty City, hoeveel plekken heeft ie uiteindelijk om te schuilen?

Fout, je huis in broker fikt namelijk af, waardoor het er maximaal 4 zijn, ook is de keuze er nog om Playboy te laten leven, waardoor er nog maar 3 huizen zijn.

Antwoord dat jullie gaven is 5, dit is het maximaal aantal huizen dat je kon hebben als je alle keuzes goed zou hebben en je huis niet zou affakkelen.

1. Tunen was een grote doorbraak binnen Grand Theft Auto. Welke voertuigen kun je tunen in Loco Low Co?

Tja, je kan het een strikvraag noemen, maar ik zou me niks verbazen als mensen 'Lowriders' als antwoord hebben gegeven omdat de vraag ietwat onduidelijk kan overkomen.

2. GTA San Andreas was op vele vlakken baanbrekend. Er was nu iets mogelijk waar spelers lang op hadden gewacht, wat was dit?

Ook dit is een vraag die niet met feiten beargumenteerd kan worden, zwemmen zal zeker een van de key functies zijn, maar ook genoeg andere functies hadden dit kunnen zijn zoals het tunen van wagens, het spelen van minigames, meerdere steden/settings, en het aanpassen van je poppetje.

Dit is dus per persoon verschillend, en niet echt een goede vraag voor een contest imo.

4. Samen spelen is altijd leuk, zo ook met GTA San Andreas. Hoe heetten de twee multiplayers?

Eigenlijk zijn het er drie, namelijk ook co-op op de PS2 en Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het antwoord van de bonusvraag niet een beetje te ruim genomen? San Andreas is op 7 juni 2005 gereleased voor de pc dus die screen bestond toen al op het forum. Op 3 juni was hij al te zien op de website van GameSpot en in de zelfde periode op 1 juni maakt Joriz een nieuwsbericht waarin hij melding maakt van nieuwe screens en dat PatrickW ze zo snel mogelijk op de website zal plaatsen. Dan kunnen we wel aannemen denk ik dat de screen zeker op 3 juni 2005 al op het forum had moeten staan.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Is het antwoord van de bonusvraag niet een beetje te ruim genomen? San Andreas is op 7 juni 2005 gereleased voor de pc dus die screen bestond toen al op het forum. Op 3 juni was hij al te zien op de website van GameSpot en in de zelfde periode op 1 juni maakt Joriz een nieuwsbericht waarin hij melding maakt van nieuwe screens en dat PatrickW ze zo snel mogelijk op de website zal plaatsen. Dan kunnen we wel aannemen denk ik dat de screen zeker op 3 juni 2005 al op het forum had moeten staan.

Foto in kwestie. Elke deelnemer die het antwoord heeft opgestuurd, heeft het goed beantwoord. Je bent nu aan het zoeken..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heeft Joriz hem pas in 2006 geüpload om de galerij sectie aan te vullen, maar hij was toen al minstens een jaar op het forum gepubliceerd. GTAGames zou GTAGames niet zijn als nieuwe screens niet direct op de website stonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, niet vanwege de winst of iets hoor.

Maar ik vind dit best vreemd, foutjes maken kan best, maar er staan wel degelijk meer fouten in de antwoorden.

En lang niet alle antwoorden zijn even subjectief, sommige zijn meer een mening dan daadwerkelijk een feit.

Als voorbeeld:

'2. Grand Theft Auto V is immens groot, en was heel wat jaartjes in productie. Hoeveel pond kostte het Rockstar om Grand Theft Auto te maken?'

Jullie gaven eerder aan dat jullie de antwoorden van Wikigta gebruikte, alleen stond op Wikigta een verkeerd bedrag, namelijk 226 miljoen dollar, wat dus 266 miljoen moest zijn, omgerekend naar 170miljoen pond.

Als jullie de antwoorden van WikiGta hadden genomen, zou ik het dus fout hebben, maar ik heb het goed.

We hebben niet alle antwoorden van WikiGTA afgehaald. Wanneer men eenvoudig zou gaan Googlen, dan was 170 miljoen pond je eerste resultaat.

Next:

4. Grand Theft Auto V is al ruim één jaar uit, maar toch zijn er nog dingen niet ontdekt. Wat is er nog niet ontdekt?

(Betekenis van de afbeeldingen op Mt. Chilliad. Een mogelijke jetpack?)

Staat er serieus een vraag in het antwoord?

Er staat letterlijk, wat is er nog niet ontdekt, maar als we een goed antwoord kunnen geven, is het dus ontdekt.

Daarnaast, weten we niet eens of de afbeeldingen wel een betekenis hebben, het is tot heden onduidelijk of er wel iets ontdekt kan worden, beetje apart dus.

Ik verwees naar de afbeeldingen boven op Chilliad. Dat er een mogelijke Jetpack zou zijn, is een overweging om je antwoord goed te kunnen rekenen. Gamers hebben de game-files doorzocht, en het enige wat dus nog niet verklaarbaar is, is de afbeelding bovenop Chilliad.

Volgende:

5. Niko moet zich wel veilig voelen in Liberty City, hoeveel plekken heeft ie uiteindelijk om te schuilen?

Fout, je huis in broker fikt namelijk af, waardoor het er maximaal 4 zijn, ook is de keuze er nog om Playboy te laten leven, waardoor er nog maar 3 huizen zijn.

Antwoord dat jullie gaven is 5, dit is het maximaal aantal huizen dat je kon hebben als je alle keuzes goed zou hebben en je huis niet zou affakkelen.

We bedoelen inderdaad het totaal.

1. Tunen was een grote doorbraak binnen Grand Theft Auto. Welke voertuigen kun je tunen in Loco Low Co?

Tja, je kan het een strikvraag noemen, maar ik zou me niks verbazen als mensen 'Lowriders' als antwoord hebben gegeven omdat de vraag ietwat onduidelijk kan overkomen.

Er staat duidelijk welke voertuigen, niet welke klasse.

2. GTA San Andreas was op vele vlakken baanbrekend. Er was nu iets mogelijk waar spelers lang op hadden gewacht, wat was dit?

Ook dit is een vraag die niet met feiten beargumenteerd kan worden, zwemmen zal zeker een van de key functies zijn, maar ook genoeg andere functies hadden dit kunnen zijn zoals het tunen van wagens, het spelen van minigames, meerdere steden/settings, en het aanpassen van je poppetje.

Dit is dus per persoon verschillend, en niet echt een goede vraag voor een contest imo.

Dat je het geen goede vraag vind voor een contest, mag je uiteraard vinden. Wanneer je op internet gaat zoeken, was een van grootste opluchting dat men nu kon zwemmen.

4. Samen spelen is altijd leuk, zo ook met GTA San Andreas. Hoe heetten de twee multiplayers?

Eigenlijk zijn het er drie, namelijk ook co-op op de PS2 en Xbox.

Je geeft zelf het antwoord al. Co-op zijn niet de multiplayers als in MTA (Multi Theft Auto) en SA:MP (San Andreas Multiplayer)

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben niet alle antwoorden van WikiGTA afgehaald. Wanneer men eenvoudig zou gaan Googlen, dan was 170 miljoen pond je eerste resultaat.

Dat zou best nog eens kunnen, al is het wel wat vreemd dat je eerder zei:

We zijn van de gegevens van WikiGTA uit gegaan. ;)

Maar goed, dat zal dan waarschijnlijk over de vriendinnen gaan.

Ik verwees naar de afbeeldingen boven op Chilliad. Dat er een mogelijke Jetpack zou zijn, is een overweging om je antwoord goed te kunnen rekenen. Gamers hebben de game-files doorzocht, en het enige wat dus nog niet verklaarbaar is, is de afbeelding bovenop Chilliad.

Tja, het verschil tussen zegt dat iets niet ontdekt is en iets wat nog niet verklaarbaar is, is behoorlijk groot he.

Waarom die map er staat, is nog tot heden onverklaarbaar, maar als er niks achter zit, valt er helemaal niks te ontdekken, tenzij de ontdekking is dat er niks te ontdekken valt, maar dan is het antwoord als nog fout.

Je vraag is duidelijk, wat is nog niet ontdekt, tja, dat is hetzelfde als je aan iemand vraagt hoe het heelal is ontstaan.

Er zou ook mogelijk een vliegende spaghetti monster zijn in GTA 5, ik heb er absoluut geen bewijzen voor, maar telt dat ook of is het fout?

Aangezien een jetpack ook totaal niet bewezen is en hooguit een myth, is het nog steeds een vreemde vraag.

We bedoelen inderdaad het totaal.

Dan raad ik het aan dat je dat ook schrijft.

En ik vind het vreemd dat je de ene helft van de tijd over we praat en de andere tijd over ik.

Er staat duidelijk welke voertuigen, niet welke klasse.

Klopt, al is het maar net hoe je het opvat, vandaar de vraag of het ietwat een strikvraag was.

Dat je het geen goede vraag vind voor een contest, mag je uiteraard vinden. Wanneer je op internet gaat zoeken, was een van grootste opluchting dat men nu kon zwemmen.

Dat maakt het nog steeds geen feit of een deftig antwoord, maar slechts een mening van een aantal mensen, en daarom nog steeds een vreemde vraag voor iets zoals dit.

Dus ik zou best nog wel eens zien waar jij informatie vandaan haalt, op de Engelse Wikipedia wordt zwemmen niet eens vermeldt behalve eens dat het kan.

Minigames, RPG skills, car tuning staan wel apart vermeld, en lijken dus meer indruk te maken.

Je geeft zelf het antwoord al. Co-op zijn niet de multiplayers als in MTA (Multi Theft Auto) en SA:MP (San Andreas Multiplayer)

Je weet dat multi meerdere betekend? Je weet ook dat Player speler is? Wat is Multiplayer dan?

Juist, meerdere spelers, dus inderdaad, co-op is ook gewoon multiplayer, zo klaar als een klontje.

Bedoelde je er 2 en dus alleen SA-MP en MTA, dan had je beter een multiplayer met online functies kunnen zeggen of een multiplayer dmv mods.

Overigens, net wat zitten brainstormen met Night-Men en thebig, maar ook de vraag of VC een sequeel is van VCS is fout.

Een sequel is namelijk een vervolg, en VCS speelt voor VC af, dus is het vanuit VCS een Prequel te noemen, maar VC is dus zowel geen sequel als geen prequel omdat ie ervoor is uitgebracht.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...