Jump to content

Red Dead Redemption meeting 20/2 - PS3


Platypus

Recommended Posts

Oh, dat lijkt mij geen probleem hoor. Ik zit met hetzelfde eigenlijk. Had als eerste gezegd dat ik daar heen zou gaan, maar ik wist niet dat deze twee meetings op dezelfde dag vallen. Daarom was het wie het eerst komt wie het eerst maalt. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb RDR maar alvast aangeslingerd en even gecontrolleerd of ik alle updates heb. Het spel werkt nog zo goed als voorheen. Al lijken de andere spelers wel wat vervelender geworden. Daarom vind ik het super leuk dat er een meeting is waar we gezellig samen kunnen spelen. :)

Alleen de outfitter lijkt bij mij niet meer in RDR te werken. Dat is niet heel erg, al kan je je poppetje nu niet meer veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk kunnen de mensen die vandaag niet konden dan wel. In het begin leek het erop dat ik niet in de server ging komen, maar eenmaal het lukte heb ik geen problemen meer gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

na veel kloten en klooien werkte het eindelijk zodat ik ook iedereen gewoon kon zien, er zitten veel bugs in het spel..

maar na mezelf een aantal keer opgeblazen te hebben met dynamiet kwam iedere speler geleidelijk in beeld..

zodat we nog even goed konden spelen

helaas besloot mijn ps3 om zichzelf uit te zetten waardoor het meteen over was...

sorry voor mijn plotselinge vertrek, ik wil volgende keer er toch weer bij proberen te zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het een geslaagde avond. Alleen jammer dat er in het begin wat problemen waren, en dat niet iedereen in de sessie geraakte, maar voor de rest is het zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt aan iedereen die heeft meegedaan, of geprobeerd hebben mee te doen. Als er interesse is voor een volgende meeting, wil ik er nog wel eentje organiseren. :tu:

De komende dagen/weken kun je mij nog vinden op RDR, dus als je trofeeën wilt behalen, als je wilt levellen, of als je gewoon wat wilt klooien in multiplayer, stuur me dan gerust een berichtje. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Was echt super. Even inkomen, maar toen het eenmaal leek te werken bleek de multiplayer zeker zo goed te zijn, al dan niet beter als in GTA Online.

De sfeer in Red Dead Redemption maakt het wel zo mooi.

Tip voor volgende keer is dat iedereen de (gratis) DLC's heeft gedownload. Zonder DLC is er in multiplayer blijkbaar veel minder te doen. Dankzij de gratis DLC kan je dus wel fantastische co-op missies doen.

The Escape - Co-op multiplayer mission

Multiplayer gameplay van de Red Dead Redemption Co-Op missie 'The Escape'. Een maar liefst 10 minuten lange missie waarin je met vier spelers online tegen Walton's gang moet opnemen om het goud van hun te jatten.

Gold Rush: Chuparosa - Capture the flag multiplayer mission

Multiplayer gameplay van 'Gold rush: Chuparosa'. Een Red Dead Redemption variant op capture the flag.

GTAGames.nl - Red Dead Redemption Livestream

Complete opname. Kan wat saai zijn dus. De eerst 20 minuten kan je sowieso skippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...