Jump to content

Red Dead Redemption meeting 20/2 - PS3


Platypus

Recommended Posts



Hey iedereen,

Sinds kort ben ik terug bezig met Red Dead Redemption. Super game, maar ik heb eigenlijk tussen de release en nu zeer weinig de multiplayer gespeeld, en daar heb ik spijt van. En aangezien deze prachtgame dit jaar 5 jaar oud wordt, vond ik het wel een goed idee om een meeting te organiseren.

Deze meeting vindt plaats op vrijdag 20 februari, en zal rond 20:30 beginnen. De console waarop we gaan spelen is PlayStation 3.

Als je zin hebt om mee te doen, laat dan een berichtje achter met je PSN naam.

[table=header]Deelnemers|PSN|Headset

Platypus|Platypus92|Waarschijnlijk

Joriz|Joriz86|Ja

3L1077|x3L1077|Nee

DDT Dorus|ddtdorus|Ja

Dexist|Dexist|Misschien

thebig|vmdj0|Misschien

[/table]

Aantal plekken vrij: 10

Eerst gaan we wat free roamen, en daarna zullen we een paar 'competitive modes' spelen.

Met wat geluk zorgt Joriz voor een livestream, en als deze meeting succes heeft, zullen er in de toekomst zeker nog volgen. smile3.gif

Meekijken kan via http://www.gtaforum.nl/chat

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

21 februari is een zaterdag, en dan kan ik helaas niet. Als je vrijdag de 20e bedoelt, ben ik zeker aanwezig ;)

In dat geval:

PSN: DeNeus21

Headset: Nope

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

21 februari is een zaterdag

Oeps, je hebt gelijk. Dat is nu al de tweede keer dat ik die fout maak. emo.gif

Het moet inderdaad 20 februari zijn.

>>> Door thebig: Titel aangepast.<<<

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil er ook proberen bij te zijn, RDR staat nog op de ps3...

hs ja

jammer dat dit niet in de algemene meetingplace kan... dan komen er misschien nog meer mensen.. misschien kan de chef wat regelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk nog nooit écht multiplayer op RDR geprobeerd. En het kriebelt wel om dat eens te proberen. Smijt me er maar bij:

PSN: vmdj0

Headset: Misschien (is niet van de beste kwaliteit en ik gebruik hem eigenlijk nooit)

Ik zal wel mijn laptop erbij nemen om in de GTAF-chat te zitten, dan kunnen we daar makkelijk communiceren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad. Zoals sommigen misschien wel weten, werkt de multiplayer van RDR niet meer goed door glitchers,hackers, ... Openbare sessies zijn zo goed als onbespeelbaar geworden, maar privésessies zouden geen problemen moeten hebben.

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...