Jump to content

gta 2 naar map 2/ 3


maxmvl

Recommended Posts

Om naar het volgende level te geraken moet je zorgen dat je 1.000.000 cash krijgt. Je kan bijvoorbeeld met de tank op rampage gaan en zo een hoge score(geld) verkrijgen! Als daarna van level 2 naar level 3 wilt moet je nog meer geld hebben, volgens mij 3.000.000 :). Misschien zijn er nog andere mogelijkheden, maar ik weet zeker dat dit er één is.

Link to comment
Delen op andere websites

Van zodra je voldoende geld hebt ingezameld voor elke level (bedragen vermeld in de post van Dexist hierboven) zal je geldhoeveelheid rechtsboven je scherm een rode kleur krijgen. Daarnaast zal de pastoor van de 'Jesus Saves' kerk je meedelen dat je genoeg geld hebt om het district te verlaten en dat je de roze pijl moet volgen om daar te raken. Deze pijl leidt je naar de kerk, waar je zoals je misschien nog weet ook tussentijds je spel kunt opslaan voor een bedrag van $50.000. Persoonlijk zou ik gewoon de missies van de verschillende opdrachtgevers spelen, daar deze vrij amusant zijn en de rode telefoons je al snel een bedrag van $60.000 opleveren. Mocht je niet zoveel geduld hebben dan kan je altijd de tips van Joriz of Dexist hierboven proberen, of op youtube op zoek gaan naar een aantal speedruns van GTA 2 waarin bepaalde bugs en glitches worden gebruikt om in zeer korte tijd het benodigde bedrag bij elkaar te krijgen. Veel succes, en vooral veel speelplezier met deze prachtgame!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...