Jump to content

Just Cause 3


pilot

Recommended Posts

Just Cause 3

2725750-justcause3_1920u_20141111.jpg

Ontwikkelaar: Avalanche Studios



Uitgever: Square Enix

Genre: Actie/Avontuur

Platforms: Xbox ONE, PlayStation 4 & PC

Aantal spelers: Singleplayer(Multiplayer wordt misschien nog toegevoegd na uitgave)

Release: Rond Kerst 2015

Demo: Onbekend

Trailer:

Screens:

1422866873-3_nguc.jpg

1422866874-2_mybz.jpg

edf915add00078830e1b81d84aa6f3d9338be298.jpg

2806398-jc3_screenshot_wingsuitvista1_13_1422545280.02.15_10.jpg

freefallnbos_v02.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal over-the-top natuurlijk, maar als je dat zelf ook uitdraagt gaat het juist in je voordeel werken. Ooit - in een ver verleden - heb ik het eerste deel van Just Cause gespeeld en die was stiekem best heel leuk. Wellicht dat ik deze game dus ook maar een beetje in de gaten moet houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Krijg m deze week binnen maar heb m op eigen initiatief aan mijn ouders gegeven zodat ik m pas na mijn PWW lan spelen. :puh: Heb er heel veel zin in en vooral om met de cargoplame te klooien.

Een klein vliegtuigje aan dat vrachtvliegtuig vastmaken, midden in de lucht laten vallen, erachter aan gaan, midden in de lucht 'enteren' en dan het James Bond liedje afspelen

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, zit toch wat te twijfelen.

Ziet er goed uit, ik vraag mezelf alleen af voor hoelang ik hier plezier ga aan beleven.

De game lijkt mij vooral te gaan over explosies? Het verhaal blijft wat achter, wat best wel jammer is.

Blijkt dat je dan nog eens enorme framedrops kan krijgen tijdens explosies etc, dusja...

Mensen die deze game op de Ps4 spelen ? En zo ja, is het echt zo erg zoals overal omschreven staat?

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Just Cause is inderdaad veel meer gericht op vette, over-de-top actie, waarbij het verhaal meer naar de achtergrond wordt geschoven. Voor een sterk uitgedachte achtergrond hoef je dus inderdaad niet bij een Just Cause-game aan te kloppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit ook een game waar je vrij in kan spelen net zo als.

GTA

Fallout

Farcy

AC

Of is dit echt van de ene missie naar de andere missie ?

Just Cause 3 heb ik nog niet gespeeld, maar eerdere delen wel. Daarin staat het vrij verkennen van de spelwereld zeker centraal. Net als in GTA is het leuk om die wereld te ontdekken, en vooral om zoveel mogelijk chaos te creëren, zowel tijdens missies als daarbuiten.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...