Jump to content

Just Cause 3


pilot

Recommended Posts

Ik heb deze game zojuist gekregen van mijn ouders.

Houdt namelijk wel van over-de-top actie (Saints Row franchise) en Free-Roam (GTA franchise)

Ook het feit dat het zich afspeelt op een eiland? doet me denken aan de Farcry delen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vanochtend deze game even kunnen spelen en irriteer me nu al een beetje aan de loading screens.

Daarnaast is de controller combinatie heel anders dan ik gewend ben dus moet dat nog onder de knie gaan krijgen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, ik heb het spel gister bijna heel de dag gespeeld en moet zeggen dit spel wordt steeds toffer.

Vanochtend opnieuw de wereld van Just Cause 3 verkend en dat zal nog wel even doorgaan.

Het leukste om te doen vind ik alle auto's vinden en afleveren bij de garage van Mario.

Daarnaast houdt ik mij ook bezig met Collectibles.

Ik zal binnenkort misschien wel een paar foto's maken en hier plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat er soms enorme frame-drops kunnen plaatsvinden wanneer er in 'n korte tijd véél explosies zich voordoen? Want ik heb zojuist verscheidende reviews gelezen op 'n paar websites, en daar hebben de console-versies veelal mee te kampen, volgens hen dan. Hebben jullie dit ook? Voor de rest lijkt het me 'n toffe game met bomvol actie. :)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat er soms enorme frame-drops kunnen plaatsvinden wanneer er in 'n korte tijd véél explosies zich voordoen? Want ik heb zojuist verscheidende reviews gelezen op 'n paar websites, en daar hebben de console-versies veelal mee te kampen, volgens hen dan. Hebben jullie dit ook? Voor de rest lijkt het me 'n toffe game met bomvol actie. :)

Klopt, soms gebeurd het wel eens dat de game een beetje blijft haperen (sloom loopt) maar das inderdaad als er teveel explosies tegelijk plaatsvinden.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Frame drops en loading time vind ik heel erg meevallen :) Kan er ook te maken mee hebben dat ik daar nooit heel erg moeilijk over doe :puh:

Verder, heerlijk spel _O_ Heb me tot nu toe vooral bezig gehouden met bases en dorpjes veroveren. :puh: En ik ben al best goed in wingsuiten :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb Just Cause 2 veel gespeeld, maar niet uitgespeeld. Voor mij is Just Cause een game die je voor de lol tussendoor soms speelt. Lekker een paar uurtjes knallen en dan weer een sterk verhalende game spelen. Ik ga deel 3 wel kopen, maar pas als deze 30 euro is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Jongs, ik durf 't niet met de volle honderd procent zekerheid te zeggen, maar d'r komt binnenkort (waarschijnlijk) een potentiële update aan

waarin er véél missies, features én andere dingen worden toegevoegd aan de game zelf. Voor degenen die zich afvragen waar ik deze

nonsens *ahum* nieuwtjes vandaan heb gehaald; Klik.

Daarenboven vraag ik me nog steeds af waarom deze game géén FPS-mode heeft. :? 't Zou natuurlijk tof zijn als dat erin zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...