Jump to content

[PS] Quik tips


Gta Ripper

Recommended Posts

Hallo mensen!

Ik had vanmorgen dus het idee om een topic te starten waarbij ik korte videotutorials maak met kleine tips en tricks er in. Deze zal ik iedere keer als ik een nuttig idee heb toevoegen aan dit topic.

Quik tip #1: Het effectief plaatsen van je render/stock.

Video:

Quik tip #2: Het makkelijk weerkaatsen van licht op je render

Video:

Quik tip #3: Het blauw maken van ogen in foto's die je zwart wit hebt gemaakt

Video:

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien is dit wel een erg simpele tip, maar je zal het maar net nodig hebben. Ik leg in dit korte filmpje uit hoe je, wanneer je een afbeelding zwart-wit maakt, er toch kleur doorheen kan laten komen (voorbeeld is te zien in de video).

Video:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed bezig! Erg leuk om deze tutorials te volgen. Ik ben benieuwd naar meerdere tips van iemand als jij!

Bedankt voor je reactie. Mocht je nog verzoekjes hebben mag je deze natuurlijk in dit topic posten en dan zal ik mijn best doen om te helpen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het even druk, dus heb hier tot nu toe nog niet uitgebreid naar kunnen kijken, maar top dat je dit soort korte instructievideo's post. Superhandig om er zo iets uit te kunnen pikken waar je meer over wil leren. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...