Jump to content

Wat is jouw favoriete DLC van Grand Theft Auto Online?


Michael

Recommended Posts

250px-BeachBumUpdateRelease.jpg

Negentien november 2013 werd de eerste DLC uitgebracht met een thema die nieuwe kleding ging brengen en voertuigen, de Beach Bum Update. Daarna zijn er tien gratis updates uitgebracht voor Grand Theft Auto Online door Rockstar Games. Wat is jouw favoriete DLC die Rockstar Games heeft uitgebracht voor Grand Theft Auto Online?

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, alle DLC hadden wel iets tofs.

Beach Bum had de Bifta, een hele toffe Buggy die op VW basis staat.

Hipster had een paar hele gave wagens, vooral de Panto was erg verrassend.

Valentijns DLC was heel erg gaaf, qua wagen als wapen als kleding.

Independence DLC was ook gaaf, ik was behoorlijk enthousiast toen ik hoorde dat er een Monster Truck in zat.

Niet echt een DLC, maar de Cheval Marshal Monster Truck is ook een van mijn favoriete later toegevoegde wagens.

Toch mijn favoriet, moet zijn de Hipster update, maar vooral omdat deze heel compleet was, veel toffe wagen en veel kleding, wel wat mindere wapens.

En niet een enkel hoogtepunt zoals bv. de Beach Bum met de Bifta of de Independence DLC met de Monster Truck, want beide DLC hadden ook niet echt je van het qua wapens of kleding.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik vond de Free Mode Events update toch wel het meeste toevoegen. In ieder geval voegde het iets toe wat we nodig hadden, en dat was iets te doen hebben in de freemode. Ik vond de wereld daarvoor nogal saai. Dus ondanks dat de Free Mode events nu niet vaak meer gespeeld worden blijft het m'n favoriet. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...