Jump to content

[HEISTS]Deel je mening!


Ezra24rct3

Recommended Posts

Beetje overrated die eerste heist is eigenlijk weinig aan vooral als driver beetje de mensen onderschot houden en wachten. Gister zonder problemen kunnen spelen alleen vandaag al heledag melding R* service unavailbe, terwijl sommige wel online kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dragon__rage

    16

  • AXIO

    8

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • jeffreyverheul

    7

Ik denk dat het best leuk is hoor, en dat het zelfs leuk kan zijn met vreemden denk ik ook.

ALleen had ik verwacht dat rockstar gerekend had op de extra drukte en hiervoor extra servers had ingezet om het goed op te kunnen vangen. Heb nu even een deja vu :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik gisteren de update niet kon downloaden, ben ik vandaag bezig geweest met de update. De update zelf is wel interessant, eindelijk eens wat leuke kleding voor mannen en vrouwen en natuurlijk de heists zelf. Ik heb alleen de Fleeca Heist kunnen uitspelen omdat de servers ongesteld waren en me steeds gingen kicken uit het spel. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat in de avond

de lading wel dekt.

In de middag is het gelukkig wel te doen. Maar man, joh wat moet ik er van zeggen.

Het is ver-schrik-ke-lijk duur. Maar vooral de 3e heists is E P I C!

Rockstar heeft het zeer goed gedaan met die overdracht van sp ervaring naar mp ervaring. Alleen de laatste heists en set ups moeten we nog doen, dus ben benieuwd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening over de heists... Ik word er zo moe van dat als je de missie bijna hebt voltooid, er dan bijvoorbeeld 1-tje leaved.... kan je weer overnieuw beginnen.. (t verbaasd mij dat er zoveel halve gare op dit spel rondlopen...)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo de eerste volledige heist gedaan. Met elke X een andere crewmember, en 2 vaste. Ik moet zeggen dat, ondanks het af en toe erg lang duurt met setup missies en mensen krijgen, het toch erg vermakelijk Is om met een aantal mensen te doen. Veel leuker als de standaard missies.

Hoewel ik de pay-out ietsje vind tegenvallen voor de tijd dat je bezig bent. Vooral als mensen dood gaan.

Als mensen de missie snappen en op spelen een normale moeilijkheidsgraad, dan maken de lage lvl spelers ook nog enigszins kans om de heist tot een goed einde te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ze toch wel vet.. Ook al ben ik pas bij Prison Break setup missie 3.. Die kan ik maar niet halen, omdat er altijd 1 iemand is die dood gaat of als een malloot naar binnen rent zonder te schieten of iets....

Link to comment
Delen op andere websites

Onmogelijk!

Dat is mijn mening.

Ik speel vanaf dag één online in GTA, zit op level 91 en keek heel erg uit naar de heists, wat een faal.

De eerste heist ging goed, omdat je deze slechts met zijn tweeën doet.

Nu wil ik de set up's voor de tweede doen, maar telkens als er iemand joined, gaat hij na 5 minuten weer weg omdat deze het wachten zat is. Soms zit je gewoon 3 uur te wachten tot je vier man bij elkaar heb. Hier stoor ik mij gigantisch aan!

Heb nu de vliegtuig set-up gedaan, maar kom gewoon niet verder omdat ik geen vier man bij elkaar kan krijgen. Één keer is het wel gelukt, maar toen we naar ons doel reden (de bus binnen halen), ging er één speler van door en stortte de hele missie in elkaar.

Ik ben echt klaar met die heists, het is niet te doen zonder dat je van te voren met mensen afspreekt.

En ik ken nu eenmaal die mensen niet.

Ik ga wel weer racen. Erg jammer!

#PS3 #PSN FR12Patrick

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals FR12Patrick al aangeeft : totale faal.

Het ellenlange wachten op mensen die joinen.

Om vervolgens maar wat aan te kloten.

Het onnodig schieten waardoor je nooit je sterren kwijtraakt, het zogenaamd moeten racen naar een missiepunt waardoor ze in hun 1tje iedereen aan moeten pakken en al doodgaan voordat de rest er uberhaupt is.

De fun gaat er zo heel snel vanaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb me dit weekend prima vermaakt met de Heist

problemen die mensen hierboven beschrijven liggen misschien niet aan Rockstar maar aan de personen zelf

Heist doe je in een team als team moet je samenwerken en communiceren.

dus als er iemand als een gek naar het verzamel punt raced om in zijn eentje te beginnen

moet je die uit je team gooien.

Als je nog geen 4 vrienden gemaakt heb met gta online zou ik dat eerst maar eens doen.

Hoewel aan de andere kant ik juist dankzij de Heist nu 5 nieuwe gta vrienden heb

mensen waarmee je gezellig samen een missie kan doen en als de 1 zegt het lijkt mij een goed idee om ....

dat je dat ook probeert niet omdat je denkt dat dit het beste is maar gewoon om te kijken of het ook op die manier kan.

En dan met elkaar lachen om de fail of het succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Idem dito hier. Vanmiddag een aantal Nederlanders gevonden en dan gaat het wel leuk. Alleen zijn we twee uur bezig geweest met een set up missie(niet afgemaakt uiteindelijk) omdat iemand op het einde zijn Internet verloor of dat een vierde random persoon eruit ging en zo was er telkens wel wat. Wat de servers betreft, daar is nog genoeg aan te doen. Ik heb op het moment 3 groepen mensen waarmee ik kan spelen en ik denk als iedereen dat heeft zij er ook veel meer plezier in hebben. Ieder keer op een derde of vierde onbekend persoon te wachten is geen doen omdat er dan telkens wel wat mis gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit je aan bij een goede crew.. zoiets als heist moet je absoluut niet met randoms spelen.. en zeker niet zonder headset.. Headset en een goede crew of goede groep vrienden is een must.. Ik heb de eerste 3 gedaan en vind t echt super vet.. donderdag ga ik denk ik pas verder en wil dan de 4e doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...