Jump to content

[HEISTS]Deel je mening!


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dragon__rage

    16

  • AXIO

    8

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • jeffreyverheul

    7

Ik ben nog steeds bezig met de Prison Break Heist, het schiet namelijk niet op.... :7 Je hebt altijd van die kneusjes die het oh zo leuk vinden om midden in een Heist te leften... Dus ik ben er voorlopig wel klaar mee.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds bezig met de Prison Break Heist, het schiet namelijk niet op.... :7 Je hebt altijd van die kneusjes die het oh zo leuk vinden om midden in een Heist te leften... Dus ik ben er voorlopig wel klaar mee.

net als het feit dat je met ons afspreekt heists te doen en niet komt opdagen :fp:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds bezig met de Prison Break Heist, het schiet namelijk niet op.... :7 Je hebt altijd van die kneusjes die het oh zo leuk vinden om midden in een Heist te leften... Dus ik ben er voorlopig wel klaar mee.

net als het feit dat je met ons afspreekt heists te doen en niet komt opdagen :fp:

Dus eigenlijk ben je zelf zo'n kneusje :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds bezig met de Prison Break Heist, het schiet namelijk niet op.... :7 Je hebt altijd van die kneusjes die het oh zo leuk vinden om midden in een Heist te leften... Dus ik ben er voorlopig wel klaar mee.

net als het feit dat je met ons afspreekt heists te doen en niet komt opdagen :fp:

Dus eigenlijk ben je zelf zo'n kneusje :puh:

get rekt :7
Link to comment
Delen op andere websites

:vp: Gister (eind van de) middag / avond weer even GTA:O gedaan.

Echt spel plezier heb ik er niet aan gehad :@ .

's middags een heist geprobeerd te starten, heb zowaar 4 personen in de lijst. Na het introductie filmpje waren ze echter weer verdwenen.

Opnieuw mensen uitgenodigd...... no show.... :(.

Toen maar besloten anderen te helpen. 60k verdiend aan de fleece bank heist en iemand kunnen helpen.

's avonds:

Weer niemand die op komt dagen in mijn heist.

Stop ik de heist, met de intentie maar weer anderen te gaan helpen, is er weer geen verbinding met R* servers :@ .

Weer van single player naar online.

Zodra er vraag was een andere heist gejoined..... Zit vol met spelers????

terug naar online sessie....verbinding weg

wederom andere heist gejoined, deze zit ook vol :?

en dat 3/4 keer achter elkaar?

ondertussen ben ik wel zowat een uur verder.

Eindelijk iemand kunnen joinen en een setup gedaan.. :{

Hierna nog een setup kunnen joinen, zit er zo'n eikel in die de boel verziekt :@ :@ :@ .

Wat een heerlijk avondje heb ik gehad :vp:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik onderga dezelfde avonturen :7 Je moet er om denken met heists joinen dat als je een uitnodiging krijgt meteen joined en niet een paar minuten later want dan krijg je dus dat het vol is.

Ik snap daar dus helemaal niets van.

Als ik mensen zoek, dan zijn ze nergens te bekennen.

Dus waarom zitten die anderen dan wel zo snel vol? :( zo gaat de pret er wel van af moet ik zeggen.

Om te niksen hoef ik de PS4 niet aan te zetten :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel net zo makkelijk mee met een setup. Het gaat mij niet direct om het ingame geld wat je kan verdienen, maar meer om het spel plezier.

Volgens mij heb ik het probleem ook steeds met setups gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste spelers is het idd enkel te doen om het grote geld dat ze verdienen met de heist zelf. Zelf hou ik ervan om alles te doen, alle set ups (zowel de leuke als minder leuke) en vervolgens de heist, daar heb ik meer plezier aan :).

Ik heb zo goed als een vaste heist crew maar door mijn werk (vaste nacht) kan ik meestal enkel overdag spelen terwijl de rest van de crew dan werken is. Op die tijdstippen ben ik gedwongen met andere mensen te spelen en vaak zijn het mensen die weggaan zodra ze weten dat het een set up is. Heel vervelend maar langs de andere kant weet je wel direct waar je mee te maken hebt, wie de serieuze en niet serieuze spelers zijn.

Zodra ik mensen uitnodig voor de heist gaan ze zeiken dat ze meer geld willen verdienen, dat het niet genoeg is maar ik heb zoiets van 'als je de set ups afslaat mag je je verwachten aan een laag percentje ;).

Je zegt dat je vaak last hebt van een slechte verbinding? Ik heb het een hele tijd gehad toen ik draadloos speelde maar eens ik bekabeld begon te spelen was dat probleem weg dus het kan liggen aan jou verbinding als het draadloos is en anders kan het ook liggen aan de host van de sessie.

Ik heb het vaak aan de hand gehad maar eens ik mijn netwerk bekabeld had is het serieus verminderd.

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Die verbindings problemen komen zeer zeker niet door mijn internet verbinding.

Ik speel al jaren alleen bedraad. Modem zit op zo'n 50 cm afstand van de ps4.

Ik heb glasvezel verbinding, waar de modem nagenoeg direct naast de inkomende lijn hangt.

En daarbij zit de ps4 ook nog eens in de DMZ van het modem.

En ik gebruik de open dns van Google

:7

Link to comment
Delen op andere websites

:7

Die verbindings problemen komen zeer zeker niet door mijn internet verbinding.

Ik speel al jaren alleen bedraad. Modem zit op zo'n 50 cm afstand van de ps4.

Ik heb glasvezel verbinding, waar de modem nagenoeg direct naast de inkomende lijn hangt.

En daarbij zit de ps4 ook nog eens in de DMZ van het modem.

En ik gebruik de open dns van Google

:7

Je weet toch dat als de modem te dichtbij staat, dat het signaal kan overkoepelen? (just saying)

Als dat niet het geval is kan het nog altijd liggen aan de internetverbinding van de host ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...