Jump to content

[HEISTS]Deel je mening!


Ezra24rct3

Recommended Posts

:7

Die verbindings problemen komen zeer zeker niet door mijn internet verbinding.

Ik speel al jaren alleen bedraad. Modem zit op zo'n 50 cm afstand van de ps4.

Ik heb glasvezel verbinding, waar de modem nagenoeg direct naast de inkomende lijn hangt.

En daarbij zit de ps4 ook nog eens in de DMZ van het modem.

En ik gebruik de open dns van Google

:7

Je weet toch dat als de modem te dichtbij staat, dat het signaal kan overkoepelen? (just saying)

Als dat niet het geval is kan het nog altijd liggen aan de internetverbinding van de host ;).

ehm.... Nee dat weet ik niet, wat bedoel je precies met overkoepelen??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dragon__rage

    16

  • AXIO

    8

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • jeffreyverheul

    7

:7

Die verbindings problemen komen zeer zeker niet door mijn internet verbinding.

Ik speel al jaren alleen bedraad. Modem zit op zo'n 50 cm afstand van de ps4.

Ik heb glasvezel verbinding, waar de modem nagenoeg direct naast de inkomende lijn hangt.

En daarbij zit de ps4 ook nog eens in de DMZ van het modem.

En ik gebruik de open dns van Google

:7

Als ie dat bedoeld, dan moet ie toch echt beter lezen :7

Dat kan alleen met een draadloze verbinding :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ja daar irriteer ik me ook steeds meer aan, zelf zit je geduldig rustig een kwartier te wachten, en dan komt er eindelijk iemand bij en die vind het te lang duren..

Pfff, geduld is een schone zaak zeg ik dan altijd.

Heb ook wel eens over de headset gehoord dat er een paar weggingen omdat ik een meid was (dus een meid personage heb)

Hoe KANSLOOS ben je dan haha

Link to comment
Delen op andere websites

Bij een vriendin van mij is het juist andersom, die heeft gewoon een andere account aan moeten maken zodat het niet meer zo duidelijk was dat het een meisje was.

Die kreeg constant berichtjes en vriendschap verzoeken en doet nu d'r headset ook nooit meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha oh nee daar heb ik geen last van gelukkig, vorige keer waren er ook mensen aan het irriteren over de headset bij mij, toen heb ik mijn headset even naast de laptop aangezet en een aflevering van the walking dead aangedaan :puh:

Geen last meer gehad van zulke mensen nadien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel jammer.

Ik zou het leuk vinden dat er wat meer meiden GTA V online speelden.

Soms denk ik dat ik een meid hoor praten, maar is het een kleine jongen die nog niet de baard in de keel heeft.

(Is dan ook nog niet 18 jaar. Terwijl GTA toch echt een 18+ game is).

Ik speel met een vrouwelijk personage.

Via mijn headset heb ik al vaak de vraag gehad "waarom speel je met een vrouw terwijl je een man bent"?

Ik zeg dan dat ik het leuk vind om met een vrouw te spelen. . . .

Waar staat dat je personage hetzelfde geslacht moet hebben als degene die er aan het gamen is?

Maar de reden is dat je bij de story mode alleen maar met een mannelijk personage kunt spelen.

Dus koos ik voor GTA V online een vrouwen personage. Vind ik ook mooier om naar te kijken.

En mijn jongere broer maakte later ook een vrouwen personage aan onder zijn zelfde account.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, hele jonge stemmetjes hoor je via de headset af en toe.

En inderdaad, laatst zei zo een amerikaantje dat hij nog maar 11 was, ik als moeder zou niet willen dat mijn dochter op die leeftijd zo een soort spel speelt qua drugsdeals en wapens enzo, maarja dat is voor iedereen anders.

De vrouwelijke personages en kleding keuze vind ik altijd wel leuk, denk dat ik op GTA V evenveel kleding heb als in real life lol.

Maar goed, straks even de kleine naar schooltje brengen en dan ook weer even inloggen en gamen.

Ben benieuwd wat ik aantref aan mensen die alles weer verzieken aan heists en setups (niet dat ik heel goed ben hoor, maar beter dan sommige die rank 100 hebben, vraag me soms echt af hoe die het voor elkaar hebben gekregen, gewoon mee liften op succes van betere spelers geloof ik)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te lezen dat er ook net als mij wat oudere jonge volwassen zijn? en vrouwen die dit spelen.

Ook ik heb kinderen, dus als ik ga spelen dan liggen hun al te slapen.

En wat hoor je als eerste al je online komt met gta een jonge puber met van die teksten waarvan ik denk heb ik dat weer. En de meeste van die gasten klote maar wat aan. Maarja

Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad, persoonlijk speel ik ook liever als me dochter op bed is of er niet is. Mede dankzij het taalgebruik van sommige ja.

Maar ach, ik ga ook zo weer even gamen, eens kijken wat voor idioten er weer door headsets aan het schreeuwen zijn op GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...