Jump to content

Olympique Lyon


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Leuk dat je mijn novelle leest over mijn carrière met Lyon. Ik heb mijn oude verwijderd en ben helemaal opnieuw begonnen omdat ik toch niet helemaal tevreden over mijn vorige was. Ik ga nu proberen om jullie op de hoogte te houden door middel van nieuwsberichten. Zo weten jullie precies wat er allemaal gebeurd. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en dat er veel reacties komen. Ik ben trouwens van plan om bijna elke dag een stukje te plaatsen. Dit is het eerste stukje over het aanstellen van de nieuwe coach.

vNcR8td.png?1

Link to comment
Delen op andere websites

Tielemans is inderdaad erg goed. Hij is alleen ook erg duur. Anderlecht wil twaalf miljoen voor hem hebben. Misschien koop ik hem nog wel maar ik heb niet super veel geld op het moment. Ook omdat ik nog een speler heb gekocht zoals je hieronder kan lezen.

9tvwhVt.png

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik heb hier al een tijdje geen stukje meer geplaatst maar zal dit graag weer willen oppakken. Hier is dus het volgende stukje.

E: Dit is een artikel wat ik vorige maand heb gemaakt. Blijkbaar is er wat tekst weggevallen bij de inleiding, de wedstrijd is dus 2-0 geworden voor de duidelijkheid.

S7Qqcwl.png?1

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Stade Rennes = Stade Rennais

451 = 4-5-1

creeëren = creëren

Probeer de eerste keer dat je elke naam vernoemt de voornaam er ook bij te zetten. De eerste keer vb Ola Toivonen en de tweede keer Toivonen of een bijnaam.

Link to comment
Delen op andere websites

Allebei heel erg bedankt voor jullie reacties, het werkt erg motiverend om te zien dat er mensen zijn die het graag lezen. Ook bedankt voor het melden van de fouten, Jarno. Alleen ben je eerste verbetering ben ik het niet eens. Stade Rennes is volgens mij namelijk de Nederlandse naam aangezien sites als fcupdate en transfermarkt die naam ook gebruiken.

Ik heb trouwens nog 4 'oude' artikelen klaarliggen. Daarna komen de artikelen die ik de laatste dagen heb gemaakt.

Lsx0G5g.png?1

Link to comment
Delen op andere websites

eFtjI24.png?1

Het eerste talent van ons is dus al vertrokken naar Real Madrid. Denk echter niet dat het echt aan aderlating is voor de club aangezien we ook nog Fékir, Gonalons, Rabiot, Grenier, Tolisso en Fofana hebben als getalenteerde middenvelders. Verder is 10 miljoen ook wel genoeg om een vervanger te halen, zou Tielemans of Praet worden gehaald of kiest coach Celie voor een echte buitenspeler?
Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...