Jump to content

[MENING] Wat vindt jij van de "server unavaible" error?


Malinia

Moet R* grotere servers kopen peiling  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet R* grotere servers kopen of niet?

    • Ja, ik wil zonder moeite online kunnen te komen ;)
      12
    • Nee joh. Het is genoeg zo. Miss de errors fixen.
      5


Recommended Posts

Hoi gisteren 10-3-2015 kwamen de heists uit.

Ik vindt dat t een beetje raar is je kreeg steeds dat de cloud servers unavailble waren, dan kreeg je dat files werden verwijderd en uiteindelijk was het: de R* cloud servers kregen een overbelasting. Dus teveel menen speelde heist. Ik denk dat dit op te lossen is maar de vraag = R* eet elke dag duizenden briefjes geld. Maar ze kunnen niet fatsoenlijk de servers vergroten. dus wat vinden jullie? moet R* grotere servers kopen of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het duidelijk is dat iedereen wil spelen, en dat niemand zit te wachten op de server problemen.

Het is inderdaad jammer dat de servers het niet aan kunnen/konden.

Ik weet verder ook niet wat ik had gedaan als R* zijnde, dat zou helemaal afhankelijk zijn van de vorige keer (toen Online gelanceerd werd).

Als er binnen een week tijd de helft van de spelers weer stopt (die alleen voor de Heists weer even naar GTA komen) waarom zou je dan je server cap. verdubbelen.

Mocht het langer aanhouden, zouden ze inderdaad wat servers bij kunnen plaatsen, mits ze dit rendabel genoeg vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat mensen eens ophouden op moeten houden met dat zielige ****** gezeik, je kan zelf toch na denken dat IEDEREEN die heist update gaat spelen wanneer die uitkomt , Ga je je telefoon provider ook bellen op oudjaarsavond dat je slecht kan bellen? nee want je weet dat dat gebeurt. en in gta 5 is dat nu exact hetzelfde.

Ik heb expres een dag gewacht , en ik had toenstraks relatief weining problemen , dus neem ff een chillpill ofzo en probeer het volgende week of over een paar dagen weer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat mensen eens ophouden op moeten houden met dat zielige ****** gezeik, je kan zelf toch na denken dat IEDEREEN die heist update gaat spelen wanneer die uitkomt , Ga je je telefoon provider ook bellen op oudjaarsavond dat je slecht kan bellen? nee want je weet dat dat gebeurt. en in gta 5 is dat nu exact hetzelfde.

Ik heb expres een dag gewacht , en ik had toenstraks relatief weining problemen , dus neem ff een chillpill ofzo en probeer het volgende week of over een paar dagen weer.

:cab:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat mensen eens ophouden op moeten houden met dat zielige ****** gezeik, je kan zelf toch na denken dat IEDEREEN die heist update gaat spelen wanneer die uitkomt , Ga je je telefoon provider ook bellen op oudjaarsavond dat je slecht kan bellen? nee want je weet dat dat gebeurt. en in gta 5 is dat nu exact hetzelfde.

Ik heb expres een dag gewacht , en ik had toenstraks relatief weining problemen , dus neem ff een chillpill ofzo en probeer het volgende week of over een paar dagen weer.

en toch zouden de servers moeten werken ze hadden dit aan kunnen zien komen, komt wel goed schatje
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat mensen eens ophouden op moeten houden met dat zielige ****** gezeik, je kan zelf toch na denken dat IEDEREEN die heist update gaat spelen wanneer die uitkomt , Ga je je telefoon provider ook bellen op oudjaarsavond dat je slecht kan bellen? nee want je weet dat dat gebeurt. en in gta 5 is dat nu exact hetzelfde.

Ik heb expres een dag gewacht , en ik had toenstraks relatief weining problemen , dus neem ff een chillpill ofzo en probeer het volgende week of over een paar dagen weer.

Ik had het iets anders verwoord maar ik geef je helemaal gelijk. Je wist dat dit zou gebeuren en nog doet iedereen alsof hun onderbroek te strak zit.
Link to comment
Delen op andere websites

Uw nieuwe auto werkt de eerste dagen half , uw heeft kan dat het schakelen/remmen niet helemaal goed werken.

Maar wees gerust over een 2 dagen werkt alles naar behoren?

dit dus!! Je koopt iets dan hoort het te werken
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...