Jump to content
Joriz

Heists zorgen voor chaos in GTA Online!


med_gallery_1_164_93976.jpg

Sinds gisteren zijn eindelijk de heists uit voor GTA Online. Echter blijkt de lancering van de Heists iets chaotischer te zijn gaan dan de meeste fans hadden gewild. Ten eerste lag Xbox Live er gisteren uit voor de Xbox 360, daarnaast waren er diverse laadproblemen in GTA Online. Het was gisteren dus nogal chaotisch. Een van de redenen waardoor het gisteren niet goed werkte is omdat zo veel meer mensen opeens (weer) GTA Online zijn gaan spelen. We zien dit ook goed terug in de bezoekerscijfers van ons forum. Al geeft Rockstar Games geen officiële oorzaak aan, is de enorme explosie aan (nieuwe) spelers mede de reden voor de problemen van gisteren.

Gelukkig geeft Rockstar Games wel aan te werken aan een oplossing. Waarschijnlijk zal het vanavond en de komende dagen dus al beter gaan werken. smile3.gif

Ondanks de aanloopproblemen heb ik gisteren en vandaag al wel flink kunnen spelen en heb ik tevens de vele nieuwe functies in GTA Online getest. Naast de Heists is ook bijvoorbeeld de Adversary Mode toegevoegd waar je het op nieuwe wijze tegen elkaar kan opnemen. Een van de dingen die ik heb gedaan is Hasta La Vista waarin een team van truckers moet jagen op een team van fietsers. Dit is een zeer grappige toevoeging en doet je meteen denken aan de film Terminator. cool2.gif

Voor de voorbereiding van de Prison Break Heists moet je een gevangenisbus jatten

Ook heb ik al wat voorbereidingsmissies van heists kunnen spelen en de tutorial heists bij Fleeca bank uitgespeeld. Wat me opvalt is dat het spelen ook een beetje chaotisch kan zijn. De onderstaande dingen vielen me op en wil ik meegeven als tip. Het spreekt misschien een beetje voor zich, maar ik heb gemerkt dat het heel erg helpt!

Speel in een vast team

Al zijn er inmiddels zo veel spelers online dat je je zo bij een voorbereiding of bij een heists kan voegen krijg je dan niet helemaal het verhaal mee. Het beste kan je dus gewoon met drie andere mensen afspreken en een avondje lang een complete heists doorspelen. Dit is veel gezellig en dan krijg je meteen het complete verhaal mee. Mocht je op zoek zijn naar andere Nederlandse of Belgische spelers om mee te spelen dan kan je ze vinden via het GTA Online meeting-forum of door je aan te melden bij een GTA Online Crew! smile3.gif

Gebruik een headset

Het gebruiken van een headset is zeker aan te raden. Zo kan je overleggen, maar ook gewoon gezellig met elkaar praten. In meeste gevallen is het oortje wat je gratis bij je console hebt gekregen hiervoor voldoende, al kan het als je vaak multiplayer spellen doet zeker uit om een goede headset te kopen, aangezien je hierdoor gewoon veel meer plezier hebt tijdens het samenspelen.

Tref voorbereiding

Sommige gedeeltes van de Heists zijn best wel lastig en er mag meestal maar maximaal 1 keer iemand dood. Sla dus van te voren snacks in en eet ze via het inventory menu als je bijna dood bent.

Daarnaast is het hebben van sticky-bombs en goede andere wapens ook handig om tegenstanders af te schudden.

Neem de tijd

Aangezien sommige gedeeltes lastig zijn is het belangrijk om te wachten tot je (sub)groepje compleet is en dan met tactiek het probleem aan te pakken.

Ondanks de chaos zijn de Heists een perfecte uitbreiding voor GTA Online. Aangezien je zoveel missies bent, zal ik zeker nog de komende weken bezig zijn met het spelen van deze nieuwe content. blij.gif

Hoe vind jij de heists? Wat viel jou op en heb je goede tips voor anders spelers?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Naar mijn mening zijn de Heists de beste update van GTA Online, sommige onderdelen vielen mij echter lichtjes tegen. Maar dat terzijde. De grote Heist-jobs heb ik helaas (nog) niet kunnen spelen, alleen maar de Set-ups. De download tijd viel mij namelijk zwaar tegen omdat m'n PS3 zo'n anderhalf uur bezig was met 't downloaden.

Bewerkt: door bountyskull_10

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat mij ook opviel is dat de personages van mensen ietsjes veranderd zijn. Mijn personage was voor de heists update kwam nog een jonge jongen. Nu lijkt hij alsof ie in de 30 zit. Zo lijkt het.

Ook een voorbeeld. Mijn 2e personage is een meisje van level 11. Daar speel ik heel weinig op. Ik heb haar gemaakt als een soort van partner van mijn 1e personage. Vriend en vriendin. Dus ik heb haar helemaal zo gemaakt zoals ik haar lekker vind (Ok..... klinkt raar :puh: :P). Maar nu is ze heel erg veranderd. Zeker haar hoofd en dan lijkt ze een beejte op een man die omgebouwd is tot vrouw. Een travestiet. Echt serieus, geen geintje maar dat vind ik wel minder.

Dus als dat kon terug veranderd worden hoe mijn 2 personages waren dan is het goed. Want mijn eerste personage was op mijzelf gebaseerd maar nu lijkt ie 30 jaar.

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De download tijd viel mij namelijk zwaar tegen omdat m'n PS3 zo'n anderhalf uur bezig was met 't downloaden.

Ik denk niet dat iemand hier wat aan kan doen. Iedereen is ook gelijktijdig aan het downloaden geslagen, en ik weet niet ofdat je het via vaste verbinding en/of wifi doet en wat je internet snelheid is.

Ik persoonlijk had de update zo binnen, op de PS4. (uiteraard bedraag aangesloten en gelukkig glasvezel internet).

Vaste groep spelers lijkt mij ook het beste om de heists mee uit te voeren, alleen ben ik niet altijd op dezelfde tijden online en speel vaak tot (veelste) laat. Hierdoor word afspreken met mensen lastiger.

Ik heb de 1ste setup missie van de tutorial met een wildvreemde kunnen spelen. (ondanks het lange laden).

Hoewel het erg simpel was, heb ik nu al zin in de volgende setup missie en de Heist zelf (niet kunnen spelen vanwege de inmiddels overbekende R* server problemen van gisteravond).

Ik denk dat ik het al leuk vond (ondanks dat het vrij simpel was) omdat er eindelijk wat nieuws te doen is, en ik vond de dialogen ook leuk in elkaar gezet. !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi zo, dat gezeik met die servers is 3x niks. Ik ga vrijdag de heists spelen dus hoop dat dan alles het prima doet. Toch netjes van Rockstar dat ze het zo snel op gaan lossen. Weet niet of anderen dit probleem ook hadden maar het gezicht van mijn mannetje was anders, hoop dat dit ook opgelost is!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het was flink ruzieën met de verbinding van Rockstar vanavond. Uiteindelijk heb ik tóch de tweede heist volledig kunnen doorlopen. Al gaf hij erna aan dat het niet gesaved kon worden i.v.m. geen verbinding met de Rockstar Servers.. we gaan het morgen zien..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

alleen de eerste setup van fleeca kunnen uitspelen,voor de rest nog niet kunnen spelen vanwege de servers van rokkkkkstar :gaap:

ze hadden naar mijn inzien wel kunnen weten dat het druk zou gaan worden dus waarom niet een paar extra servers of mannetjes oid aan het werk zetten zodat we gewoon kunnen spelen, het lijkt wel net op het begin toen het spel uitkwam dat geworstel met de servers, maar goed desondanks vind ik het er goed uitzien, :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo slecht was het toch ook allemaal weer niet? ik en mijn team hebben alle heists al gedaan.

Mooie update, alleen kneitersdure voertuigen man. Voor de heists had ik nog 10 miljoen, nu nog maar een half miljoen. :)

Ook wel een leuke verandering is dat je met de ifruit app nu 30 verschillende lincence plates kan maken en saven. Voor elke auto dus 1 :)

T kost alleen wel 100.000 per plate.

Bewerkt: door larfje94

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...