Jump to content

[HEISTS]Vragen topic


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Ik heb nu alle missies volbracht maar kamp nu met 1 probleem namelijk waarom kan ik die truck met geweer op dak niet kopen ? ( weet even geen naam ) maar zie deze nergens staan.

Heb zojuist die gast uit de gevangenis gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    14

  • Tommie59

    5

  • Caswessels

    5

  • gtavboy

    4

Hoe weet ik wanneer ik een Heist finale join en wanneer ik een Heist join die net gestart is waarvan alle setups nog gedaan moeten worden?

Soms als ik namelijk een invité accepteer waarbij geen 'setup' staat, krijg ik dat 2e wat ik hierboven zei.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weet ik wanneer ik een Heist finale join en wanneer ik een Heist join die net gestart is waarvan alle setups nog gedaan moeten worden?

Soms als ik namelijk een invité accepteer waarbij geen 'setup' staat, krijg ik dat 2e wat ik hierboven zei.

Als je de missie in beeld krijgt zul je zien: "Missie naam" - Heist Finale
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weet ik wanneer ik een Heist finale join en wanneer ik een Heist join die net gestart is waarvan alle setups nog gedaan moeten worden?

Soms als ik namelijk een invité accepteer waarbij geen 'setup' staat, krijg ik dat 2e wat ik hierboven zei.

Als je de missie in beeld krijgt zul je zien: "Missie naam" - Heist Finale

Bedoel je dan dat ik een job eerst moet joinen om het te kunnen zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weet ik wanneer ik een Heist finale join en wanneer ik een Heist join die net gestart is waarvan alle setups nog gedaan moeten worden?

Soms als ik namelijk een invité accepteer waarbij geen 'setup' staat, krijg ik dat 2e wat ik hierboven zei.

Als je de missie in beeld krijgt zul je zien: "Missie naam" - Heist Finale

Bedoel je dan dat ik een job eerst moet joinen om het te kunnen zien?

dat staat erbij. Bijvoorbeeld:

Prison break - bus. Gewoon ff goed kijken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Unlock je de Valkyrie na de set-up waarin hij voorkomt of pas na de finale heist?

Meestal unlock je die na de finale Heist.

Die unlock je na de 4e set up van 'Humane Raid Heist'.

NickOwnage, zoals op de vorige pagina al beschreven staat hangt het af van voertuig tot voertuig. Sommige worden unlocked na een set up, andere na de heist zelf ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe weet ik wanneer ik een Heist finale join en wanneer ik een Heist join die net gestart is waarvan alle setups nog gedaan moeten worden?

Soms als ik namelijk een invité accepteer waarbij geen 'setup' staat, krijg ik dat 2e wat ik hierboven zei.

Als je de missie in beeld krijgt zul je zien: "Missie naam" - Heist Finale

Bedoel je dan dat ik een job eerst moet joinen om het te kunnen zien?

dat staat erbij. Bijvoorbeeld:

Prison break - bus. Gewoon ff goed kijken ;)

Als het een invite voor een setup missie is, staat er onder de naam van de afzender 'Setup'. Als het de daadwerkelijke Heist betreft staat er niets.

Jaja dat snap ik. Kijk

Als ik een invite krijg waarbij staat: "Heist - New" of "Heist", en als ik die dan accepteer dan kom ik niet in de lobby voor de heist finale, maar in de lobby voor een heist die net gestart is en waarvan alle setups nog gedaan moeten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

het klopt wel, soms krijg ik ook een invite voor een heist met de omschrijving van de finale er bij en dan is het wel een set up missie en staat er ook geen set up bij.

af en toe staat er wel set up bij, heb ook geen idee waarom dat is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...