Jump to content

[RDR] Red Dead Redemption meeting 3/4 [PS3]


Platypus

Recommended Posts



Hallo iedereen,

Hier is ze dan, de tweede RDR meeting. Aangezien de vorige meeting positief onthaald werd en er interesse was voor een volgende meeting, organiseer ik er nog een. Net zoals vorige keer zal de meeting gespeeld worden op een PlayStation 3, en ze zal weer rond 20:00 beginnen. De datum van de meeting is vrijdag 3 april.

Deze keer vraag ik aan alle deelnemers om de 'Outlaws to the End' en 'Myths & Mavericks' DLC's te downloaden en installeren. Deze DLC's zijn gratis en maken het mogelijk Co-op missies te spelen (zie voorbeeld van een Co-op missie in bovenstaande video). Dit maakt de meeting veel leuker aangezien er dan meer te doen is.

Als je wilt meedoen met deze meeting, schrijf je dan hier in op de volgende manier:

PSN:
Headset: Ja/Nee
Ja, ik heb de 'Outlaws to the End' en 'Myths & Mavericks' DLC geïnstalleerd.

Je bent pas ingeschreven als je bevestigt dat je de DLC geïnstalleerd hebt.
De outlaws DLC is gewoon via de PS Store beschikbaar, de Myths DLC zul je echter op deze manier moeten downloaden:

Als je direct via de PSN-store gaat, zal de DLC niet in de lijst verschijnen. Start je echter de game op en bekijk je de lijst met DLC's (Driehoekje bij het startscherm) kan je doorklikken naar de PSN-store (met vierkantje). Daarna zal er een kleine lijst verschijnen met DLC's. De laatste, zonder afbeelding, is de Myths & Mavericks-DLC. Via daar kan je die gewoon downloaden.


Als je nog meerdere DLC geïnstalleerd hebt, mag je dat ook laten weten. (optioneel)

[table=header]Deelnemers|PSN|Headset
Platypus|Platypus92|Ja
thebig|vmdj|Nee
Larsiexd|Larsiexd|Nee
_Night-Men_|DeNeus21|Nee
DDT Dorus|ddtdorus|Ja
Joriz|Joriz86|Ja
[/table]

Aantal plekken vrij: 10


Mag ik dan ook nog aan iedereen vragen om in Singleplayer (of een privésessie) te blijven tot je een uitnodiging van me ontvangt. Join dus vooral NIET een openbare sessie, want anders komen er problemen. Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me de vorige keer zeer geamuseerd en zal er nu dus ook bij zijn. Die twee DLC's had ik de vorige keer tijdens de meeting georganiseerd, dus dat is geen probleem. Met een beetje geluk heb ik tegen dan ook Undead Nightmare en andere DLC's, dus misschien kunnen we dat ook eens proberen als meer mensen die hebben :)

PSN: vmdj0

Headset: Ja/Nee

Ja, ik heb de 'Outlaws to the End' en 'Myths and Mavericks' DLC geïnstalleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

@Dexist en thebig: Jullie zijn ingeschreven.

Ik heb net gezien dat de 'Myths and Mavericks' DLC ook gratis is, dus gelieve in je post te bevestigen dat je ook die DLC geïnstalleerd hebt.

Met een beetje geluk heb ik tegen dan ook Undead Nightmare en andere DLC's, dus misschien kunnen we dat ook eens proberen als meer mensen die hebben smile3.gif

Goed idee, ik zal het in de hoofdpost zetten.

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

PSN: GekkieJ01

Headset: Ja/Nee

Ja, ik heb de 'Outlaws to the End' en 'Myths and Mavericks' DLC geïnstalleerd.

Ik heb wel wat DLC's maar van deze heb ik nog nooit gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

De tweede DLC die ik had was die van Hunters kledij of iets dergelijks.

Na wat research ben ik erachter gekomen dat de Myths & Mavericks-pack vreemd genoeg enkel op de Amerikaanse PSN te downloaden is, niet op de Europese. Ik weet niet of het mogelijk is tijdelijk over te schakelen op de Amerikaanse versie of dat je meteen een nieuw account moet aanmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel wat DLC's maar van deze heb ik nog nooit gehoord.

Van welke DLC heb je nog nooit gehoord?

Na wat research ben ik erachter gekomen dat de Myths & Mavericks-pack vreemd genoeg enkel op de Amerikaanse PSN te downloaden is, niet op de Europese.

Zeer vreemd allemaal, ik kan me nog goed herinneren dat die ook in de Europese store beschikbaar was toen hij uitkwam.

Ach ja, weet je wat, laat die DLC maar. Zo heel veel voegt die DLC ook niet toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een oplossing gevonden.

Als je direct via de PSN-store gaat, zal de DLC niet in de lijst verschijnen. Start je echter de game op en bekijk je de lijst met DLC's (Driehoekje bij het startscherm) kan je doorklikken naar de PSN-store (met vierkantje). Daarna zal er een kleine lijst verschijnen met DLC's. De laatste, zonder afbeelding, is de Myths & Mavericks-DLC. Via daar kan je die gewoon downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt voor je hulp! Ik zal jouw post toevoegen aan de beginpost.

Misschien is die DLC exclusief voor Social Club leden. Anders weet ik ook niet waarom je die enkel zo kunt downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik de vorige keer niet kon :cry:

PSN: DeNeus21

Headset: Nope

Ja, ik heb de 'Outlaws to the End' en 'Myths & Mavericks' DLC geïnstalleerd.

+ Alle andere DLC

+ Online ervaring :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...