Jump to content

wat is de slechtste game die je ooit gespeeld hebt?


ole23

Recommended Posts

Ik keek rond op dit forum en zag niet zo gauw niet zo'n topic dus daarom open ik die maar.

De titel zegt het all wat is de slechtste game die je gespeeld hebt.

Die qua verhaal en eind zo slecht was dat je denkt "was dit het?"wat een kut spel.

Bij mij was dat l.a. Noire.het begin trok mij all niet en hoe verder ik kwam dacht ik fuck it.

Maar nu terug ontopic post hier de game die jouw wel het meest hebt teleurgesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet het wel Destiny zijn. Bah, voordat het spel uitkwam waren er mensen die enorm erover begonnen te hypen.

Een aantal game-sites zeiden dat het de "duurste" game ooit was, geloof er namelijk geen ene zak van. Na 4 weken had ik Destiny maar weer terug in de kast gestopt, want het was gewoonlijk oersaai.... :kots:

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Vage fb spelletjes, dus teveel om op te noemen. Beetje nep vrienden creëren om verder te moeten komen.

Met gekochte spelen vond ik het over het algemeen wel meevallen. Dat sommige dingen mee tegenvallen in een spel maakt het spel nog niet direct slecht.

Zoals uncharted 1: dat je ineens gemuteerde vijanden krijgt. Wat een onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...

Ik heb qua betaalde games voor bijvoorbeeld console of PC niet echt een slechte game gespeeld. Wel is er echter een game die niet aan mijn verwachting voldeed, en dat is Dishonored. Dit spel had ik iets makkelijker verwacht, en ik had gehoopt dat stealth goed te doen was. Het zal ongetwijfeld wel aan mijn slechte skills liggen qua stealth games, maar ik werd continu ontdekt, en die big boys vond ik ook erg hinderlijk.

Verder was het zéker een supertoffe game! :tu: Zou m waarschijnlijk nog wel een keer spelen voor de trophies.

Link to comment
Delen op andere websites

FIFA 15 :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:En anders wel Duke Nukem denk ik. AC: Revelations ook echt waardeloos.

Watchdogs
Vorige week heb ik 'm gekocht, maar nog geen tijd gehad om goed te kunnen spelen. Een nieuw spel dien je dan ook niet voor eventjes een half uur te spelen. Ik hoop dat ik het niet eens met je zal zijn. Overigens vind ik bijna alle spelletjes gebaseerd op een film slecht. Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...