Jump to content

wat is de slechtste game die je ooit gespeeld hebt?


ole23

Recommended Posts

FIFA 15 :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:En anders wel Duke Nukem denk ik. AC: Revelations ook echt waardeloos.

Watchdogs
Vorige week heb ik 'm gekocht, maar nog geen tijd gehad om goed te kunnen spelen. Een nieuw spel dien je dan ook niet voor eventjes een half uur te spelen. Ik hoop dat ik het niet eens met je zal zijn. Overigens vind ik bijna alle spelletjes gebaseerd op een film slecht.

Sinds wanneer is Watch Dogs gebaseerd op een film? Watch Dogs was een compleet nieuw iets. :7

Link to comment
Delen op andere websites

All Points Bulletin staat vrij hoog op de lijst denk ik.

Slecht gemaakt, slecht gecalibreerd, nogal irritante community (maar dat kan gewoon door de leeftijd van het spel toen komen) en veel lagg. Maar echt veel lagg.

AC: Revelations ook echt waardeloos.

o.o

Van alle AC's noem jij Revelations? Schande!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat de koning zegt is correct.

Schiet me trouwens nog een waardeloos spel binnen: HAZE. Dit moest een beetje de PS3 counter zijn op Halo dacht ik, maar flopte finaal imo.

o.o Van alle AC's noem jij Revelations? Schande!
Het is natuurlijk alweer 4(?) jaar geleden, maar ik kan me herinneren dat ik gewoon totaal geen plezier meer kon halen uit dat spel :N Om het waardeloos te noemen komt natuurlijk over als gebash (want dat is het ook wel een beetje :7). Maar op zijn hardst gezegd verkrachtte dat spel de serie voor mij echt volledig en heb het daarna nooit meer in mijn hoofd gehaald om een van de sequels te proberen. Toevallig vandaag op school een heel gesprek gehad met een kameraad over Black Flag, die gozer bracht het wel op een manier dat ik aan het twijfelen ben gebracht ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...