Jump to content

SchoolTV


NicolaB

Recommended Posts

Of je nou 35 jaar bent, 25 of 15, we hebben allemaal wel allemaal wel SchoolTV meegemaakt op onze basisschool/lagere school. In dit topic vooral nostalgie aan die tijd :puh:

Koekeloere:

Ik-mik-loreland

https://www.youtube.com/watch?v=Ralklin5JCY

SchoolTV Weekjournaal

https://www.youtube.com/watch?v=CpvV02foMkQ

Huisje Boompje Beestje

https://www.youtube.com/watch?v=aHuQRQ9gLUM

Nieuws uit de natuur

https://www.youtube.com/watch?v=dUWWzqwHFXU

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trauma's overgehouden aan Karbonkel :(

Haha, volgens mij iedereen wel die dat programma keek :D (ik vond alleen die een-oog karbonkel naar, die 2-oog die kon ik wel dulden :puh: )

Al vond ik het wel een van de meest leuke programma's van schoolTV. Het enige programma waar ik echt naar uitkeek om het weer te zien.

Bij nieuws in de natuur kregen wij ook van die boekjes. Dan moesten wij na afloop daarin schrijven wat we gezien hadden. Aan het begin hadden we ook bij andere programma's van dat lesmateriaal, maar dat verdween.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

SchoolTV weekjournaal was er toch ook? met die Sipke-Jan Bousema meen ik.

EDIT: Zie hem er nu tussen staan haha :7

EDIT EDIT: Gruwelijk stukje huisje boompje beestje haha

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Urgh, ik ken dit allemaal nog.. :7 Heb je ook die gozer van Check Check Dubbel Check oid? Dat is z'n intro zinnetje, kan me heugen dat t altijd na Nieuws uit de Natuur kwam maar weet niet of t erbij zit...

Link to comment
Delen op andere websites

Urgh, ik ken dit allemaal nog.. :7 Heb je ook die gozer van Check Check Dubbel Check oid? Dat is z'n intro zinnetje, kan me heugen dat t altijd na Nieuws uit de Natuur kwam maar weet niet of t erbij zit...

Professor Dokter Test kees? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Och gut, niet die gozert... :7

Een aantal jaren geleden keek ik elke vrijdagmiddag naar Nieuws uit de Natuur, destijds vond ik dat een leuke programma.

Op de middelbare kijk je bijna nooit meer naar zulke programma's, 't lijkt mij nogal logisch... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Urgh, ik ken dit allemaal nog.. :7 Heb je ook die gozer van Check Check Dubbel Check oid? Dat is z'n intro zinnetje, kan me heugen dat t altijd na Nieuws uit de Natuur kwam maar weet niet of t erbij zit...

Professor Dokter Test kees? :7

JA! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws uit de Natuur, SchoolTV Weekjournaal, Huisje Boompje Beestje, en natuurlijk het hoogtepunt: MOFFEL EN PIERTJE.

Altijd die oude tv met de VHS-banden op wieltjes die het lokaal werd ingerold door de kleuterjuf... Moffel en Piertje tijd. Geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws uit de Natuur, SchoolTV Weekjournaal, Huisje Boompje Beestje, en natuurlijk het hoogtepunt: MOFFEL EN PIERTJE.

Altijd die oude tv met de VHS-banden op wieltjes die het lokaal werd ingerold door de kleuterjuf... Moffel en Piertje tijd. Geweldig.

Iedereen zo snel mogelijk op de tafels zitten, plek bezet houden voor je vriendje/vriendinnetje.. De rest op de grond :puh: .

Mooie tijd was dat..

Link to comment
Delen op andere websites



Toen Mr. Right vroeger werd geïntroduceerd als vast onderdeel van het SchoolTV Weekjournaal was het ergernis nummer 1. Nu zie ik in dat het best wel komisch is, maar goed. puh2.gif


Altijd die oude tv met de VHS-banden op wieltjes die het lokaal werd ingerold door de kleuterjuf... Moffel en Piertje tijd. Geweldig.


Yes! Ik zal nooit vergeten dat de kar bleef haken achter een drempel en dat de TV omdonderde. schater.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...