Jump to content

Welke pegasus voertuigen bezit jij ?


gtavboy

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RyanDanah

    10

  • gtavboy

    8

  • Tommie59

    7

  • nolms

    4

Bijna allemaal, op de vehicles na die je toch amper gebruikt: zoals de miljet, bus, normale choppers. Alles wat kan schieten heb ik.

Maak regelmatig gebruik van de Hydra, topding!

Alleen heeft me wel 48 uur bad sport bezorgd nu :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe heel veel missies.

Zo heb ik al een Hydra bij elkaar gespaard.

En nu ben ik aan het sparen voor een Savage (al repray ik momenteel geregeld een auto).

En na de Savage ga ik sparen voor de Rhino.

De Attack buzzard en Hydra heb ik al.

De Hydra is duur, maar ook cool om in te vliegen.

Een avondje spelen is iets meer dan een tonnetje per avond.

Dit gaat misschien niet zo snel als wanneer je Heists uitspeelt.

Maar bij missies hoef je niet op je vierde man te wachten, kan er iemand weg gaan, iemand kan dood gaan, maar je kunt doorspelen.

De Heists heb ik wel uitgespeeld. Dit is natuurlijk zowieso nodig om de voertuigen te kunnen kopen.

En als een vriend me uitnodigt voor een Heist zal ik hem wel joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

De Hydra is duur, maar ook cool om in te vliegen.

(...)

En dat niet alleen, hij is ook praktisch omdat je overal snel bent en je kan bijna overal landen zonder de jet te crashen (zoals de Lazer). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kun je eigenlijk met een Valkyrie.

Het is een geweldige helikopter met een mooi geluid, en drie dikke mitrailleurs.

Maar je kunt niet vliegen en tegelijk schieten. Dus moet je gunners hebben.

Lijkt me wel leuk voor bij missies, maar dan moeten je medespelers dus wel instappen. . .

Is met een prijs van $2.850.000,- toch een behoorlijke investering.

De Hydra heb ik al. Is iets duurder dan een Valkyrie, maar kun je zelf mee vliegen én schieten.

Is er iemand die een Valkyrie bezit en er ervaring mee heeft bij het spelen van missies?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kun je eigenlijk met een Valkyrie. Het is een geweldige helikopter met een mooi geluid, en drie dikke mitrailleurs. Maar je kunt niet vliegen en tegelijk schieten. Dus moet je gunners hebben. Lijkt me wel leuk voor bij missies, maar dan moeten je medespelers dus wel instappen. . . Is met een prijs van $2.850.000,- toch een behoorlijke investering. De Hydra heb ik al. Is iets duurder dan een Valkyrie, maar kun je zelf mee vliegen én schieten. Is er iemand die een Valkyrie bezit en er ervaring mee heeft bij het spelen van missies?
Heb de Valkyrie sindskort in bezit. Je raakt de spijker op de kop...je hebt gunner(s) nodig. Gebruik hem niet voor missies. Daarvoor gebruik ik nog altijd de Buzzard. Prachtig ding die Valkyrie (zeker vanwege het Tour of Duty gehalte, dit voor de oudere gamers onder ons) maar ik heb eigenlijk €2.850.000 uitgegeven aan iets leuks voor mijn online vrienden...zonder gunner(s) is het een leuke heli...niets meer niets minder..leuk voor freeroam en wat chaos veroorzaken met andere spelers. Ik weet niet hoe je in je geld zit maar ik ben weer met bijna 0 begonnen om richting een hydra te gaan. Ik had hem liever niet gekocht en nu een Hydra gehad, als die er straks is maal ik er vast niet meer om maar heb toch wel een paar keer achter mijn oren gekrast. Maar goed...mijn mening...als je een helicopter zou willen voor missies adviseer ik je een Buzzard (mits je die nog niet hebt).. als ik geld zat had kocht ik alles, maar ja. Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Insurgent Pickup, de Hydra, Savage, Valkyrie, Buzzard.

De Buzzard gebruik ik nu eigenlijk bijna niet meer omdat de Savage naar mijn mening beter is.

De Hydra gebruik ik eigenlijk alleen om mee te klooien in een open sessie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel ook al mijn geld met missies bij elkaar.

Afgelopen weekend heb ik een Savage gekocht.

Ik heb nu een Attack buzzard, Savage, en een Hydra.

De Savage heeft betere wapens, maar is een stuk logger dan de Attack buzzard.

En nu nog sparen om een Rhino erbij te kopen.

Jammer dat je niet een Cargobob kunt kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een Laser straaljager erbij ^^ die Hydra is best traag

Volgens mij is de Hydra even snel als de Lazer.

Ik vloog namelijk eens samen met mijn jongere broer.

De ene vloog in een Hydra, en de ander in een Lazer.

Er was geen snelheidsverschil merkbaar.

Tijdens de Heist, wanneer je de Hydra van het vliegdekschip moet halen, is de Hydra veel sneller dan een Lazer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...