Jump to content

Assassin's Creed: Syndicate


NickOwnage

Recommended Posts

Assassin's Creed Syndicate



Ontwikkelaar: Ubisoft Quebec

Uitgever: Ubisoft

Genre: Action en Adventure

Platforms: Xbox One, Playstation 4, PC

Aantal spelers: 1

Release: 23 Oktober 2015

Het volgende deel in de gameserie van Assassin's Creed heet momenteel: Syndicate. (Voorheen Victory als projectnaam)

Deze game zal worden uitgebracht door Ubisoft Quebec en zal op 23 Oktober 2015 op de planken staan in vele gamewinkels.

Het avontuur dat gespeeld wordt door jong en oud gaat verder in de Victoriaanse tijd (tussen 1837-1901) in London.

Op dit moment is bekend dat de game voor Xbox One, Playstation 4 en Windows zal verschijnen.

Er zijn reeds enkele trailers verschenen waarvan onderstaande trailer er een van is.

Ongetwijfeld zal Assassin's Creed: Syndicate te zien zijn bij de Amerikaanse gamebeurs E3, waar vele games aanbod zullen komen.

Daar zal Ubisoft ook weer met enkele andere games op de proppen komen.

De naam van het character waarmee wij zullen gaan spelen is nog niet bekend evenals het verhaal achter het character.

Reacties of meningen over deze geweldige game?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    26

  • MovieGamer

    11

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • Ezra24rct3

    7

Och, och, het uitmelken gaat zoals gewoonlijk weer verder... Het vorige deeltje was ook al niet te stabiel, en zat ook vol bugs, glitches.

Dit nieuwe deeltje zal vast ook bagger worden.. Maarja, Ubisoft kan immers geen game maken zonder lelijke bugs, framedrops etc.

Maar goed, 'k zal deze sowieso niet gaan aanschaffen, deels omdat ik niet de juiste apparatuur daarvoor heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je juist nog dit lijstje invullen en in de openingspost plaatsen? Anders zal ik helaas het topic moeten sluiten tot dit wel gebeurt.

Ik ben net begonnen met de AC-reeks en die bevalt me zeker. Ik heb de release van Unity ietwat gevolgd en het leek me zeker ook een goede game te zijn, afgezien van de foutjes die erin zitten. Helaas heb ik enkel een PS3 om op te spelen, dus zal ik zowel Unity als Victory voorlopig niet kunnen spelen.

Voorlopig ziet het er alleszins veelbelovend uit. De Victoriaanse periode biedt veel mogelijkheden voor een interessant verhaal, personage en uiteraard ook een prachtige stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Och, och, het uitmelken gaat zoals gewoonlijk weer verder... Het vorige deeltje was ook al niet te stabiel, en zat ook vol bugs, glitches.

Dit nieuwe deeltje zal vast ook bagger worden.. Maarja, Ubisoft kan immers geen game maken zonder lelijke bugs, framedrops etc.

Maar goed, 'k zal deze sowieso niet gaan aanschaffen, deels omdat ik niet de juiste apparatuur daarvoor heb.

Onderstaand is ook gemaakt door Ubisoft en zit voor zover ik weet geen glitch in :7

afbeelding ff in spoiler ivm de grootte

2000549576.jpeg

Neemt niet weg dat de AC reeks wel veel bugs/glitches heeft met de release tegenwoordig.

Ik ben wel benieuwd naar dit spel. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Black Flag en Unity ook nog niet gespeeld heb :7

Helaas laat mijn budget het niet toe om elk spel te kopen voor +/- €60,00.

En daarbij komt nog dat ik niet eens tijd heb om al die spellen te spelen :7

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het een beetje zat dat ze zo veel AC games zo snel uitgeven, vooral omdat ze altijd verre van af zijn als ze uitgegeven worden. AC Unity hadden ze bijvoorbeeld best wat meer werk kunnen steken in de PC port, die was namelijk echt verschrikkelijk. AC III is eigenlijk de laatste die ik heb gespeelt, maar ook die had best wel veel bugs. AC IV sprak mij niet zo aan, Unity daarentegen wel, maar die kan ik dus niet spelen...

Ik denk dat Ubisoft beter kan besluiten elke 2 jaar een AC uit te geven, maarja aan de andere kant zijn ze niet de enige die games uitgeeft voordat ze af zijn (Looking at you, EA).

Link to comment
Delen op andere websites

Unity viel bij mij niet zo in de smaak. Op de E3 vorig jaar zag het er veelbelovend uit. Ik kocht hem voor de Xbox One, maar de game vond ik totaal AC onwaardig. Het was ook niet echt in een tijdperk dat mij persoonlijk aansprak. Ik heb niet zoveel met de Franse Revolutie. Ik koop de AC's om mijn collectie compleet te houden.

Heb AC III Freedom Edition en AC: Unity Bastille Edition, maar ik twijfel of ik dit jaar weer een special edition koop. De singleplayer van deze games vind ik vaak grandioos goed. De multiplayer daarintegen raak ik amper aan.

Ik weet niet of het helpt om een keer in de 2 jaar een AC uit te laten komen. Volgens mij zijn er vaak meerdere studio's aan het werk. Volgens mij is er nu een studio bezig aan het nieuwe project terwijl AC: Victory nog in de maak is. Net als dat CoD door 2 verschillende makers wordt gemaakt. AC zal nooit voor mij een main game worden om te spelen. Zodra de game gereleased wordt heb ik hem ook in huis, zo is het dan wel. Na singleplayer leg ik het spel weg en raak ik het nooit meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Assassin's Creed Syndicate

Ontwikkelaar: Ubisoft Quebec

Uitgever: Ubisoft

Genre: Actie/avontuur

Platforms: PS4, Xbox ONE, PC

Aantal spelers: Single - en multiplayer

Release: ~ Oktober 2015

Demo: Nog niet bekend, maar die komt waarschijnlijk niet.

Website: /

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...