Jump to content

Assassin's Creed: Syndicate


NickOwnage

Recommended Posts

Twijfel of ik hem ooit zal kopen. Ziet er toch wel interessant uit om de donkere kent van het Verenigd Koninkrijk te zien, maar of dit goed matcht met AC is nog de vraag. Trailer ziet er, zoals altijd, veelbelovend uit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    26

  • MovieGamer

    11

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • Ezra24rct3

    7

De Trailer mag wel 'o-zo mooi' eruit zien, maar Ubisoft kennende zit de game bij de release vol met glitches en bugs.

Ach, bij hun draait het alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen... Een andere game-bedrijf, bijvoorbeeld Rockstar neemt

integendeel tot Ubisoft wel de tijd om een product zo goed mogelijk af te werken. Dus dit wordt weer zo'n dikke flop...

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, het lijkt wel zijn eigen sfeertje te hebben. Toen ik eerst hoorde dat het zich in het Victoriaanse Londen ging afspelen, dacht ik dat het best wel fantastisch kon worden. Echter twijfel ik nu ook wel of dit echt passend is voor AC.

Langs de andere kant blijft het op die manier wel een vernieuwende game, ondanks dat onderhand elk jaar eentje wordt uitgegeven en Unity liet blijken dat ze er soms hun voeten aan durven vegen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Trailer mag wel 'o-zo mooi' eruit zien, maar Ubisoft kennende zit de game bij de release vol met glitches en bugs.

Ach, bij hun draait het alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen... Een andere game-bedrijf, bijvoorbeeld Rockstar neemt

integendeel tot Ubisoft wel de tijd om een product zo goed mogelijk af te werken. Dus dit wordt weer zo'n dikke flop...

Ik denk dat Ubisoft het tegendeel gaat bewijzen met deze game. Unity werd uitgebracht op next-gen waarbij de game heel erg unstable was. De console was er pas net en de ontwikkelaars moesten van compleet scratch beginnen. Ik vond dit zeker de slechtste AC sinds de eerste. Ik denk wel dat ze met AC: Syndicate weer geschiedenis gaan schrijven.

Ik zal waarschijnlijk veel met zijn tweelingzus spelen als de mogelijkheid er is om 1 van de 2 continue te blijven. Ik verwacht wel aparte challenges voor beide characters. Verder denk ik dat ze met Syndicate toch wel weer dingen terug laten komen uit andere voorgaande AC's zoals het paardrijden (koets) dat mogelijk is. Het touwpistool waarmee je vlug daken beklimt komt een beetje in de buurt bij de Batman franchise. Snellere fight-engine en ook veel gevechten met vuisten zoals te zien was in de gameplay video. Ik ben thrilled voor deze game. We kunnen hem waarschijnlijk rond Oktober verwachten aangezien dat de normale releasemaand is voor AC. Game on!

Link to comment
Delen op andere websites

De Trailer mag wel 'o-zo mooi' eruit zien, maar Ubisoft kennende zit de game bij de release vol met glitches en bugs. Ach, bij hun draait het alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen... Een andere game-bedrijf, bijvoorbeeld Rockstar neemt integendeel tot Ubisoft wel de tijd om een product zo goed mogelijk af te werken. Dus dit wordt weer zo'n dikke flop...

*Kuch* Pc-versie *kuch*

Ik vond unity nu niet bepaald zo'n flop, heb in de hele game 1 glitch meegemaakt..

Link to comment
Delen op andere websites

De Trailer mag wel 'o-zo mooi' eruit zien, maar Ubisoft kennende zit de game bij de release vol met glitches en bugs. Ach, bij hun draait het alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen... Een andere game-bedrijf, bijvoorbeeld Rockstar neemt integendeel tot Ubisoft wel de tijd om een product zo goed mogelijk af te werken. Dus dit wordt weer zo'n dikke flop...

*Kuch* Pc-versie *kuch*

Ik vond unity nu niet bepaald zo'n flop, heb in de hele game 1 glitch meegemaakt..

Eens

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel een tof spel, maar zal wel ff duren voordat ik hem kan spelen. Ik moet nog eerst Black Flag uitspelen, en dan nog Unity. Weet nog niet of ik Rogue ga spelen aangezien mijn pc daar te oud voor word en de Xbox One die niet heeft.

Ik weet wel dat ik Black Flag een heel leuk spel vond met die schepen, zouden ze voor mij nog wel vaker mogen doen.

En dan met Nederlanders met hun VOC schepen, die waren rond 1600 t/m 1800 redelijk groot in de wereld.

Maar goed dat zal wel wishfull denken zijn.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

De Trailer mag wel 'o-zo mooi' eruit zien, maar Ubisoft kennende zit de game bij de release vol met glitches en bugs.

Ach, bij hun draait het alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen... Een andere game-bedrijf, bijvoorbeeld Rockstar neemt

integendeel tot Ubisoft wel de tijd om een product zo goed mogelijk af te werken. Dus dit wordt weer zo'n dikke flop...

*kuch* Far Cry series *kuch*

Besef ook dat Ubisfot ongeveer 2x zoveel medewerkers heeft als Rockstar North, en dat de AC serie niet alleen door Ubisoft Montreal word gemaakt. Er word onderandere aan gewerkt door Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy. Ubisoft Sofia, Ubisoft Milan, Ubisoft Toronto, Gameloft, Gripto Games. Bij elkaar kan je rekenen op ongeveer 5000-7500 man.

Link to comment
Delen op andere websites

Besef ook dat Ubisfot ongeveer 2x zoveel medewerkers heeft als Rockstar North, en dat de AC serie niet alleen door Ubisoft Montreal word gemaakt. Er word onderandere aan gewerkt door Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy. Ubisoft Sofia, Ubisoft Milan, Ubisoft Toronto, Gameloft, Gripto Games. Bij elkaar kan je rekenen op ongeveer 5000-7500 man.

Je weet dat ze bij de andere kantoren van Ubisoft bezig zijn met andere games? Alleen Ubisoft Montreal werkt momenteel niet aan deze game. Voor de tweede keer werkt Ubisoft Quebec aan AC. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op PU lees ik dat je met 2 characters kan spelen. Gaan ze dan net zo'n switch systeem als bij GTA maken?

Ik denk het, het lijkt erop dat je zelf de keuze kan maken. Dat in het begin is en dan niet meer kunnen wisselen of switchen wel ingame. Dat is nog niet bekend.

Net zoals bij Unity denk?

nee, ze gaan nieuwe dingen in deze AC gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...