Jump to content

Assassin's Creed: Syndicate


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    26

  • MovieGamer

    11

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • Ezra24rct3

    7

Dit is de eerste Assassins Creed die ik niet in huis ga halen.

Vond Unity echt bagger en dan heb ik 't niet over de bugs glitches etc maar over het zwakke verhaallijn met totaal geen achtergrondinfo of verwijzingen naar andere delen, vond het customizen van het armour wel weer vet maar dat terzijde ik vond alle AC's van deel 1 naar Black Flag goed maar Unity heeft er echt voor gezorgd dat ik voorlopig sowieso geen nieuwe delen in huis haal (hetzelfde verhaal voor mij bij CoD) vind de setting van Syndicate ook helemaal niks doe maar de vroege middeleeuwen dat zou ik dan wel weer leuk vinden maar goed ik kan me binnenkort me wel weer vermaken met The Witcher 3 en The Elder Scrolls Online.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de eerste Assassins Creed die ik niet in huis ga halen.

Vond Unity echt bagger en dan heb ik 't niet over de bugs glitches etc maar over het zwakke verhaallijn met totaal geen achtergrondinfo of verwijzingen naar andere delen, vond het customizen van het armour wel weer vet maar dat terzijde ik vond alle AC's van deel 1 naar Black Flag goed maar Unity heeft er echt voor gezorgd dat ik voorlopig sowieso geen nieuwe delen in huis haal (hetzelfde verhaal voor mij bij CoD) vind de setting van Syndicate ook helemaal niks doe maar de vroege middeleeuwen dat zou ik dan wel weer leuk vinden maar goed ik kan me binnenkort me wel weer vermaken met The Witcher 3 en The Elder Scrolls Online.

TESO voor de Xbox One of PS4? Als dat zo is zou ik graag met jou spelen. :puh: Mijn pre-order staat al een paar maanden ingepland.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nieuwe cinematische trailer:

Tja, op graphics moet je hier niet veel letten, aangezien die waarschijnlijk heel wat opgesmukt zijn. Hoe de trailer is opgebouwd, is dan wel weer zeer goed. Neemt bij mij toch de twijfels wat weg dat dit misschien niet gaat werken.

Hoe die paarden van die brug afvallen trouwens: prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Het Verenigd Koninkrijk spreekt me net als Frankrijk (AC: Unity) erg aan als setting. Unity vond ik eerlijk gezegd niet super geslaagd.Ik had het idee dat er na de verhaallijn bijna niets meer te doen was. Daarom denk ik dat ik dit deel oversla, omdat ik niet weer wil betalen voor een teleurstellende game. Als ik 'm ga kopen, doe ik dat pas nadat ik weet welke features de game biedt. Een pre-order is dan ook uitgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Unity ook niet erg geslaagd, maar ik ben het niet eens met jou opmerking dat er in Unity niet genoeg te doen was. Ze hebben namelijk meer zijmissies en opdrachten gemaakt en toegevoegd aan de game als ooit tevoren. Ik denk persoonlijk wel dat de 4 player-coop wel een beetje geflopt is. Ons werd namelijk beloofd dat je de campaign zou kunnen spelen met 4 personen. Dit bleek niet zo te zijn. Ikzelf heb niks met Frankrijk en dat is de enige reden geweest dat ik niet voor de duurste collectors Edition ben gegaan, echter heb ik mijn bestelling van de collectors Edition plus beeldje van Jacob al in bestelling staan. Deze tijd interesseert mij iets meer dan de Franse revolutie. Ik ben benieuwd! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zal dit een aanrader worden om te pre-orderen? Of kan ik beter wachten tot 'ie uit is en de recensies afwachten? Ben opzich wel een fan van de setting. :puh:

Ik ben zelf ook een groot fan van de franchise en koop daarom deze games (altijd) zonder eerst de recensies te lezen, dus Syndicate staat daarom voor mij al in de pre-order. ;)

Maar als je echt twijfelt of Unity tegen vond vallen dan kun je beter toch even wachten voor de zekerheid.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Idd. Omstreeks 'n maand geleden (kon wel iets langer geleden zijn) had ik uit nieuwsgierigheid de game-play video bekeken, en ik moet zeggen dat

Ubisoft z'n belofte wel weet waar te maken. Op grafisch vlak oogt het ontzettend prachtig én alles ziet er enorm gedetailleerd uit. Alhoewel ik geen flauw benul heb hoe die verhaallijn in elkaar steekt. In de desbetreffende video zaten gek genoeg ook geen bugs in, waar z'n voorganger (Unity) nog wel regelmatig mee te kampen had.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...