Jump to content

Assassin's Creed: Syndicate


NickOwnage

Recommended Posts

EDIT

Het gaat om de side missie van Charles Dickens in whitechapel Dode Brieven

Met die side missie moet je iemand onderuit moet halen niet schieten als je dus schiet of wat anders dan start de missie op nieuw en llopt het spel vast in een loop

Waar de eerste missie begint daar start die missie van darwin ook

Ik was op 77 % en nu ben ik weer op 34 % heel erg spijtig ik moet echt alles overnieuw doen

Ik heb mijn online opslag dus terug gezet elke keer als ik nu stop save ik hem online als er wel iets is wat niet klopt dan ik zo verder gaan waar ik was

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    26

  • MovieGamer

    11

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • Ezra24rct3

    7

Ik heb een vraagje over dit spel, kan je deze kratjes gooien?

Syndicate.png

Ik weet namelijk 99% zeker dat er een herinnering was dat dat kon, waarschijnlijk geen hoofdsequentie, maar ik dacht zo een London Stories van Charles Dickens waarschijnlijk. Nou kan ik deze raid niet uitspelen, omdat ik nooit die cargo daar kan saboteren confused2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ze net op dezelfde manier gooien als je schiet of werpmesjes gooit? L2/R2 volgens mij.

En ik denken dat ik alles had geprobeerd.. Best vervelend als je hele boten hebt gecleared van Blighters en dan zo'n stapel contraband niet kan mollen. Tnx Kai!
Link to comment
Delen op andere websites

Heb nooit echt de andere delen gespeeld maar de setting spreekt me wel aan. Heb ook de story trailer gezien en het leek me wel vet, alleen ik wil graag weten wat jullie opinie is. Zou je er het geld ervoor neer tikken als je geen ervaring hebt met AC?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit spel het geld nog waard? Twijfel erg of ik hem zal aanschaffen. De prijs zakt maar m'n interesse verdwijnt langzamerhand.

Als je hem voor €25 euro kunt krijgen is het het wel waard. Lekker button spammen :D

Ik heb gisteren trouwens alle secrets van Londen verzameld, en de vault geopend... :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen ervaring hebt met AC, zou ik juist sneller neigen naar een koop. Grootste probleem van de serie is als je het mij vraagt vooral het feit dat het iedere keer aanvoelt als 'not been here, done that'. Verwacht geen perfect spel, maar je kan er zeker mee vermaken.

Als ik twee suggesties zou mogen wat betreft games die er erg veel op lijken (Action-Adventure-Combat-games :7)

Batman: Arkham Knight

Shadow of Mordor

Beide als je het mij vraagt wel betere games, maar tegelijkertijd ook moeilijker om te waarderen als je niet houdt van Batman als superheld of niks hebt met de hele LOTR-lore.

Nou men hier toch al verteld wat ze van het spel vonden, wat vonden jullie van het verhaal, want die was voor mij best wel teleurstellend.

Ik ben nu bijna klaar, moet nog maar 3 herinneringen, maar ik had er toch wel stukken meer van verwacht. Elke sequence introduceert een nieuw karakter/antagonist en voordat deze echt uitgewerkt is, moet je hem of haar alweer killen. Iedere sequence voelt aan als Jacob die iemand hoogstaand killt en Evie die de sequence erna de negatieve gevolgen die deze 'kill' opleverde, mag fixen. Voor mij zat er op deze manier heel weinig diepgang in en de enige rode draad zat in de paar minuten die Starrick elke sequence kreeg, maar dat was niet genoeg om het boeiend genoeg te houden voor mij. Ik heb me meer vermaakt met de London Stories herinneringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...