Jump to content

Er is een LAN kabel niet aangesloten


Dreamsszz

Recommended Posts

Goedemiddag GTA freaks&dergelijke .

Als ik zit te gamen op me ps4 en speel GTA online , met me vrienden word ik er vaak uit gekikkerd

Met de melding in beeld ; Er is een LAN kabel niet aangesloten .. Valt me internet ff weg , heel irritant .

Nu denk ik dat me poorten niet openstaan van me net nieuw gekochte router ( TP-Link WR1043ND )

Heb dit probleem eerder. Gehad met me xbox360 & toen zo tut gevolgd op Port Forwarding , en was toen opgelost. Nu heb ik dit uiteraard ook gedaan voor me ps4. Maar helaas is het niet opgelost ik denk. Dat ik de fout in ben gegaan met een static ip adres te maken op me ps4&router.

Hier de link. Van de tut . ( weet nie of ik die link zo mag plaatsen maar zit op me iPhone :( )

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/TP-Link/TL-WR1043ND/PS4.htm

Iemand die me kan helpen met deze irritante melding?

Gr. Dreamsszz

Link to comment
Delen op andere websites

First off, je doet alleen port forwarden als je een server wilt hosten en je wilt zorgen dat er mensen op kunnen. Voor de rest maakt het geen verschil aangezien Rockstar zelf hun poorten hebben openstaan waar jouw netwerk 'doorheen' gaat. Och, ik kan mooi uitleggen.

Ik neem aan dat je via LAN speelt? Probeer eens via WIFI, mocht dat helpen probeer dan eens een andere kabel. Kan zijn dat je kabel kapot is. ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je het probleem omschrijft lijkt het mij sterk dat het te maken heeft met de poorten op de router. Je geeft aan dat je het eerder ook hebt gehad met je Xbox, heb je toen dezelfde kabel gebruikt en een andere router? Zo ja dan zou ik als ik jou was even kijken of er niet een probleem is met je kabel, die lijkt mij niet meer helemaal goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Is andere router idd toen ik me xdoos nog gebruikte.

Maar zou heel goed kunnen dat mijn kabel niet helemaal goed meer is.

Ik ga er morgen eens naar kijken ieder geval bedankt voor de reactie 's & zal het laten weten eerdaags of dat t probleem op heeft gelost.

Goodnight

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...