Jump to content

[XBOX 360] - Online spelers gezocht [professionals] +18 jaar


supayoshi

Recommended Posts

Beste spelers van GTA Online op de Xbox 360 ;)

Eindelijk zijn de heists aanwezig in GTA online en dat is feest! Maar... dat feest is al gauw voorbij als je tot 5x toe een missie opnieuw moet doen omdat één of andere flapdrol telkens dood gaat tijdens het rushen... ik word er helemaal gestoord van.

Daarom dit topic dus, ben opzoek naar spelers met een beetje ervaring... (dus SP completed en al een tijd online met level 80-100 minimaal)

Zelf ben ik level 100, en speel ik GTA online al sinds dat het online speelbaar was, (dus na de problemen online)

Wie ben ik? http://socialclub.rockstargames.com/member/SupaYoshii/11327961

Member since : August 09, 2010 / 303:35:22 uren speeltijd online...

GamerTag: SupaYoshii / GTA online SupaYoshii

Mijn broertje speelt ook GTA online op de Xbox beneden en de verbinding is perfect, heeft uiteraard ook microfoon.

Ben voornamelijk opzoek naar mensen die de heists missies willen spelen een professionele manier, zonder rushen en gewoon normaal doen en niet veel fouten maken...

Mensen die mee willen doen:

+ Level 80 - 100 minimaal in GTA online.

+ in het bezit van een microfoon! ja dit is echt een múst! Heb je die niet, dan heb ik geen interesse sorry...

een microfoon voor de Xbox 360 is zo erg goedkoop dat je die gewoon moet hebben, zelf gebruik ik deze van banggood.com,

http://www.banggood....t-p-940953.html die kost 3,76 € als je ooit geld in GTA hebt gekocht dan kan je dit ook wel betalen.

http://www.banggood....-W-p-25471.html met een prijs van 7,02 is dit een wat duurdere headset maar dan heb je ook wat, gillende kinderen die aan twee oren schreeuwen i.p.v. één kant.

+ goede wapenuitrustig en bereid om voldoende body armor in te kopen wanneer nodig

Ik kom heel veel mensen tegen online die te bedonderd zijn om body armor te kopen omdat het duur is maar niet goed genoeg zijn om zonder body armor te spelen dus telkens weer dood gaan. Koop gewoon die armor, je hebt er plezier aan!

+ goede vlieg-skills, dus niet telkens crashen en trucjes doen tijdens een missie met hun velum of wat dan ook...

+ mensen die fatsoenlijk een auto kunnen besturen zonder telkens tegen een boom aan te rijden en hun wagen te trashen... :/ doe dat maar lekker in freeplay.

Zelf

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hi,

Ik heb nog niet de uitgebreide online level 100 experience op mijn character, maar ik heb al flink wat uren op PS3 zitten. Heb nu een X360 en ook ik ben het vrij beu dat mensen ziekhard falen in heists. Ik heb wel zin in leuke potjes:

Gamertag: Doriris

GTAV: Doriris

Cheers

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Heey SupaYoshi!

Gamertag : Mikee4k

Ik ben lvl 135 en heb de story mode uitgespeeld.

Praten doe ik altijd via Skype, omdat de kwaliteit goed is en je elkaar goed en meteen hoort (Ik weet niet wat jij handig vind). Meestal doe ik freemode met wat vrienden, maar heist doe ik ook wel. Of ik goed ben? Heb geen idee, haha, dat mag jij bepalen.

Wapens koop ik altijd!(ook die body armors). Auto rijden kan ik best goed(vind ik). Vliegen kan ook wel, misschien als er een buzzard op me schiet een beetje minder haha.

Ik zoek ook nieuwe mensen voor Heist, lijkt me gezellig.

Races lijkt me ook echt leuk, alleen vrienden van me willen dat niet, miss vind jij dat wel leuk.

Mijn profiel kan je ook bekijken:

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/xbox/career/overview/gtaonline

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...