Jump to content

Steam City Rodeo


Silverbyte

Recommended Posts

Het was even wat stil van mijn kant wat betreft tekeningen, maar de laatste dagen ben ik toch weer lekker aan de slag en (bijna vanzelfsprekend) wil ik iets van de resultaten met jullie delen. Het is een collage/skyline hybride geworden, met zowel 2D- als 3D-perspectieven. De achtergrondkleur heb ik licht gehouden, wat meteen weer voor een heel andere sfeer zorgt dan in veel van mijn andere, soortgelijke werken, waarin ik vaak donkerblauwe of zwarte achtergronden heb.

Ik hoor graag jullie reacties!

WXOKn7H.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wow! Echt gaaf! Teken je dit met de hand? Je kan er zoveel verschillende dingen in zien! Van wolkenkrabber tot waterpijpleidingen. Je kan je fantasie in deze tekening volledig op loslaten. Het is een wirwar van vrolijkheid! Rechts een parkeerplaats met auto's. Echt geweldig gemaakt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Aiai, ik vind je stijl en je kleuren héél lekker (maar dat kun je uit mijn eigen werk wel opmerken zoals je eens zei, hahah). Ook je ontwerpen hebben altijd iets heel chaotisch, maar tegelijkertijd wel geordend. Bring back the retro/vintage stijl. Heel tof. Ik ben fan!

Dit soort tekeningen zouden super vet zijn als uithangbord van een hamburger zaak ofzo, zo'n "american dinner" idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er weer goed uit. In eerste instantie is het zo van "waar kijk ik in hemelsnaam naar?", maar na het 'ontleden' valt alles in elkaar en is het een mooi passend stuk. Ik hoop dat je nog meer van je creaties demonstreert, want ik kijk er graag naar.

Hoe lang doe je eigenlijk over een tekening als deze?

Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor de reactie, heren!

@Guardian: eigenlijk helemaal niet zo lang. Met een tekening als deze ben ik ongeveer een uurtje bezig met het op papier zetten van de penlijnen, en dan is het vervolgens nog een half uur á drie kwartier kleuren in Illustrator.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...