Jump to content

LEGO Jurassic World


NickOwnage

Recommended Posts

LEGO Jurassic World

Ontwikkelaar: Traveller's Tales



Uitgever: Warner Bros Interactive Entertainment

Genre: Actie en Avontuur

Platforms: Microsoft Windows, Nintendo 3DS, Playstation 3, Playstation 4, Playstation Vita, Wii U, Xbox360 en Xbox One Aantal spelers: 1 of 2

Release: 11/6/15



2hp5f0z.gif



Naast de huidige LEGO game series: LEGO Batman, Marvel Super Heroes en vele anderen is er een nieuwe LEGO game opkomst namelijk: Lego Jurrassic World. Deze game verschijnt 11 Juni 2015.

Je speelt niet alleen de gameplay van Jurassic World maar ook van de voorgaande 3 delen: Jurrassic Park 1, The Lost World en 3.

Je hebt als speler de keus tussen 100 verschillende dinosaurussen en karakters. De karakters hebben ook de stemmen vanuit de echt films. De game zal 20 levels hebben met elk 5 levels per film. Je hebt de mogelijkheid om alleen te spelen of in Coöp.

Enkele weken geleden is deze game aangekondigd en is er ook een trailer verschenen.





Persoonlijk ben ik groot fan van de Jurassic Park televisiefilms sinds kleins af aan. Ik heb ook een soort Theme Park/Zoo Tycoon game gespeeld in de stijl van Jurassic Park. Die vond ik grandioos. Ik kan ook niet wachten op de film Jurassic World. Echter zal ik hem pas later zien aangezien ik niet goed tegen 3D kan.



Meningen over deze nieuwe LEGO game?

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf! Zelf heb ik altijd erg genoten van de oude LEGO pc games zoals Chess, Creator en Racers, maar ook later van de Star Wars-reeks. Misschien overweeg ik deze in huis te nemen, bedankt voor het delen (en nu nog een LEGO: Back to the Future!). :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste gezicht ziet de game er gelikt uit. Maar het is vaak met LEGO-games zo dat het op den duur te eentonig wordt.

Bijvoorbeeld: Blokjes kapot slaat, vijand vermoorden en dan weer terug, althans zo ervaarde ik dat met andere soortgelijke LEGO-games.

Overigens, het verrast me wel dat het voor alle huidige platforms wordt gereleased.. (behalve de Wii).

Link to comment
Delen op andere websites

Ohh Rockraiders! De nostalgie haha :koffie:

Tja, ik kan nu heel m'n verzameling aan LEGO spellen opnoemen, maar ik weet nog goed dat die collectie voor de helft uit legale versies en de andere helft uit geïmproviseerde kopieën bestond (bijv. lenen van een buurjongen, DVD'tje branden).. zware illegale praktijken in het pre-Limewire/Piratebay tijdperk :$

Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste gezicht ziet de game er gelikt uit. Maar het is vaak met LEGO-games zo dat het op den duur te eentonig wordt.

Bijvoorbeeld: Blokjes kapot slaat, vijand vermoorden en dan weer terug, althans zo ervaarde ik dat met andere soortgelijke LEGO-games.

Overigens, het verrast me wel dat het voor alle huidige platforms wordt gereleased.. (behalve de Wii).

Heb je zeker gelijk in. De inhoud van de LEGO games zijn qua gameplay hetzelfde thema verandert alleen. De dosis humor die hierin voorkomt blijft echter wel vermakelijk. Ze hadden wellicht de Wii er ook bij kunnen pakken inderdaad als ze dan toch al voor zoveel platforms aan het ontwikkelen zijn. LEGO games van vroeger hadden vaak andere doelen met spellen. Bij Hobbit, Batman, Marvel, Harry Potter speel je gewoon het verhaal in een LEGO jasje. Niks meer niks minder. Al was het eerste deel van Harry Potter minder LEGO achtig als de laatste. Ik kijk ernaar uit. Ook al is het alleen voor het Jurassic Park thema. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een enorme fan van de LEGO-games, en Jurassic Parc heb ik ook altijd leuk gevonden (hoewel het soms wel wat te was) dus deze game gaat er zeker komen. De humor van LEGO gecombineerd met het spektakel van Jurassic Parc moet wel een goeie game opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een enorme fan van de LEGO-games, en Jurassic Parc heb ik ook altijd leuk gevonden (hoewel het soms wel wat te was) dus deze game gaat er zeker komen. De humor van LEGO gecombineerd met het spektakel van Jurassic Parc moet wel een goeie game opleveren.

Wat vond je té aan deze film? In een park waar dino's loslopen horen mensen dood te gaan. :7

Ik vind de game niet preorder waardig. Ik koop de game waarschijnlijk als hij iets goedkoper is. Als je de trailer bekijkt zit er zeker humor in. Nu is het afwachten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Net als de meeste vorige LEGO-games staat ook deze weer op mijn lijstje. Nog niet zo lang geleden heb ik beide Harry Potter-spellen uitgespeeld en ik ga er vanuit dat ik ook hier weer de nodige plezier aan ga beleven. Alleen eerst nog even de films bekijken, want buiten de eerste heb ik die nog niet (volledig) gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...