Jump to content

NickOwnage

Recommended Posts

161ffxy.png


Welkom in bij het GTAForum Gratis Games v/d Maand reactietopic



Heb je nog een opmerking, vraag of toevoeging plaats deze dan in dit topic of via PB naar NickOwnage

Het hoofdtopic vind je hier.

Mijn streven is om de lijsten zo compleet mogelijk te hebben!

Happy Gaming!

Tweede topic met toestemming van: thebig

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    42

  • JasonStatham

    9

  • Nyltje

    7

  • FlexxNL

    7

voor de gratis games van de programma's: Games with Gold (Xbox360 en Xbox One) en Instant Game Collection (Playstation 3, Playstation 4 en Playstation Vita) hebben een maandelijkse betaling nodig.

Stiekem dus niet gratis :7.

Maar ja leuk en handig topic.

Misschien is het wat oom ook de gratis games van Steam hier bij te zetten? Daar komen zo nu en dan ook nieuwe games bij geloof ik.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

voor de gratis games van de programma's: Games with Gold (Xbox360 en Xbox One) en Instant Game Collection (Playstation 3, Playstation 4 en Playstation Vita) hebben een maandelijkse betaling nodig.

Stiekem dus niet gratis :7.

Maar ja leuk en handig topic.

Misschien is het wat oom ook de gratis games van Steam hier bij te zetten? Daar komen zo nu en dan ook nieuwe games bij geloof ik.

Klopt maar de meesten betalen al voor Playstation Plus & Xbox Live Gold. Aangezien dat nodig is om online te kunnen spelen.

Ik heb erover nagedacht om Steam er ook bij te doen. Steam is qua Free-To-Play games heel uitgebreid. 21 pagina's maarliefst Zelf is het me niet gelukt om gratis games van de maand te vinden voor Steam. (Topic is eigenlijk bedoelt voor de gratis games v/d maand) Free-To-Play is extra. :)

Als er veel animo voor is zou ik deze optie kunnen overwegen. Hier zat al redelijk wat tijd in om de opzet te maken, dus is volgende keer makkelijker. :) Ik wacht de response af. Bedankt voor je reactie!

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb erover nagedacht om Steam er ook bij te doen. Steam is qua Free-To-Play games heel uitgebreid. 21 pagina's maarliefst Zelf is het me niet gelukt om gratis games van de maand te vinden voor Steam.

Ahja, ja dan blijf je bezig :puh:. Misschien kan je iets met elke maand de populairste free-to-play doen(ik weet niet of je daar op kan zoeken)

iig KUTGW :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb erover nagedacht om Steam er ook bij te doen. Steam is qua Free-To-Play games heel uitgebreid. 21 pagina's maarliefst Zelf is het me niet gelukt om gratis games van de maand te vinden voor Steam.

Ahja, ja dan blijf je bezig :puh:. Misschien kan je iets met elke maand de populairste free-to-play doen(ik weet niet of je daar op kan zoeken)

iig KUTGW :tu:

Populairste heb je standaard Dota 2, Team Fortress 2 die elke Steam gamer wel kent. Gaat eigenlijk juist om de games die niemand kent. Ik kijk even hoe ik dit ga doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit!

Ik wist niet eens dat Battlefield 4 gratis was?! (welliswaar 168 uur game tijd)

Bedoelen ze met die gametijd dus echt de tijd dat ik het spel speel of ook als ik de computer niet aan hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Handig. Ik kijk meestal zelf op met een programmaatje Game Booster. Daar staan alle deals van alle bedrijven die digitale games verkopen. Dit zijn meestal kortingen, maar soms zit er ook een gratis game bij. Super handig. Het is alleen voor PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit!

Ik wist niet eens dat Battlefield 4 gratis was?! (welliswaar 168 uur game tijd)

Bedoelen ze met die gametijd dus echt de tijd dat ik het spel speel of ook als ik de computer niet aan hebt?

Gametijd is, iig op Steam, zal ook wel zo zijn voor Origin, de tijd dat je het spel aan hebt staan :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit!

Ik wist niet eens dat Battlefield 4 gratis was?! (welliswaar 168 uur game tijd)

Bedoelen ze met die gametijd dus echt de tijd dat ik het spel speel of ook als ik de computer niet aan hebt?

Gametijd is, iig op Steam, zal ook wel zo zijn voor Origin, de tijd dat je het spel aan hebt staan :).

Niet helemaal waar. Bij Kingdoms of Amalur is 48 uur had ik geprobeerd voor een uurtje. (Uitgezet) 3 dagen later weer geprobeerd kreeg ik melding van: "Sorry, uw gametime is voorbij" Precies het antwoord hierop heb ik niet aangezien ik zelf deze game niet voor PC heb gespeeld. Proberen en zou mooi zijn als je dit even terugkoppeld dan kan ik dit toevoegen in het topic. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit!

Ik wist niet eens dat Battlefield 4 gratis was?! (welliswaar 168 uur game tijd)

Bedoelen ze met die gametijd dus echt de tijd dat ik het spel speel of ook als ik de computer niet aan hebt?

Gametijd is, iig op Steam, zal ook wel zo zijn voor Origin, de tijd dat je het spel aan hebt staan :).

Niet helemaal waar. Bij Kingdoms of Amalur is 48 uur had ik geprobeerd voor een uurtje. (Uitgezet) 3 dagen later weer geprobeerd kreeg ik melding van: "Sorry, uw gametime is voorbij" Precies het antwoord hierop heb ik niet aangezien ik zelf deze game niet voor PC heb gespeeld. Proberen en zou mooi zijn als je dit even terugkoppeld dan kan ik dit toevoegen in het topic. :)

Ah op die fiets, dat is dan wel slecht dat de timer ook loopt als je het spel niet speelt :(.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Is het zelfde met World of Warcraft. Je betaalt voor 2 maanden en de timer begint te lopen wanneer je je key activeert.

Verder leuk en handig topic. :Y Kutgw!

Ja, klopt. :) Bedankt!

Top die positieve reacties! :dans:

-----------

NBA 2K15 toegevoegd! Gratis spelen!

Ik verwacht binnenkort meer nieuws omtrent te gratis games van Mei 2015.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Er zijn gelekte pagina's gevonden van de PS Plus games van Mei. We wachten de officiële aankondiging nog even af.

PS4:

  • Rayman Legends (PS4/PS3)
  • Knack

PS3:

  • Need For Speed Rivals
  • Shovel Knight (PS4/PS3/PSVita)

PS Vita:

  • Fruit Ninja
  • Asphalt Injection

Bron

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...