Jump to content

Recommended Posts

• Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

42

• JasonStatham

9

• Nyltje

7

• MouseX

7

Tis leuker om met deel 1 te beginnen, maar met deel 2 kun je ook zo beginnen. Hoofdpersonen zijn namelijk wel anders. Hoofdpersoon van deel 2 is het karakter dat zich ontwikkeld in deel 1.

Zo deel 1 net gekocht :*D

Over een half uurtje is die binnen hoop ik

Daarna deel 2 binnen halen

En dan is het vast wel bijna 00:00 om COD Blackops III binnen tehalen

Heb ik weer wat games er bij om tegaan spelen eens wat anders dan al dat GTA :dans:

• 3 weeks later...

Er zit niet heel erg veel bij deze keer helaas.

Is het altijd zo weinig ? Of is het wel eens meer geweest ?

Er zit 1 ding bij wat mij denk ik wel leuk lijkt en dat is

King's Quest - Chapter 1: A Night to Remember

Als er meer chapters komen als het bij 1 blijft dan niet natuurlijk

Edited by Pino1982

5 gratis games voor Xbox One, mooie deal. Ik kijk uit naar Operation Flashpoint. Heb ik destijds al eens gespeeld en was op zich wel een leuk spel. Echter niet de tijd genomen om het uit te spelen (en inmiddels verkocht). :)

5 gratis games voor Xbox One, mooie deal. Ik kijk uit naar Operation Flashpoint. Heb ik destijds al eens gespeeld en was op zich wel een leuk spel. Echter niet de tijd genomen om het uit te spelen (en inmiddels verkocht). :)

Kwam niet verder dan level 1. Vond het niet zo'n succes. Misschien snap ik nu het spel beter. :puh:

• 3 weeks later...

Zo, net thief gedownload. Zat er al eerder aan te denken om hem aan te schaffen. Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. shiny.gif

Is het wat? Ik heb hem nog niet gedownload, maar het schijnt een goede game te zijn.

Ben nog niet heel ver, maar wat ik tot nu toe heb gespeeld ziet er goed uit. Er hangt een heerlijke ( lees: gruwelijke) sfeer in de game en omdat je zo machteloos bent is sluipen de enige optie om verder te komen. Twee vijanden tegelijk kan nog net, maar als je wordt ontdekt door meer vijanden is het rennen geblazen of doodgaan. Leuk voor de afwisseling :tu:

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Excuus, dan moet ik daar overheen gelezen hebben. Update komt gelijk! smile3.gif

Informatie is bijgewerkt, bedankt Platypus! ;)

Edited by NickOwnage
  • 3 months later...
JasonStatham

Ik zie een stijgende lijn daar zo bij Sony met de free PS+ games. Vorige maand nog Tropico 5 en nu krijgen we de laatste NBA 2K én Gone Home voor niks.

Not bad, not bad.. thumbsup2.gif