Jump to content
Joriz

'Daniel Radcliffe gaat Sam Houser spelen in Grand Theft Auto film!'


gallery_1_5_17807.jpg

Afgelopen maand hadden we het zeer vreemde nieuwsbericht dat de BBC programmeren gaat promoten bij kinderen met een GTA dramaserie! Het nieuwsbericht was dus zeer raar. Dit omdat met de hulp van vele bekende IT-bedrijven (o.a. British Telecom, Google en Microsoft) op de Britse televisie de IT industrie gaat worden gepromoot, maar Rockstar Games hier op geen enkele wijze bij betrokken is.

Toch is er dus door de BBC gekozen om een drama TV-film te maken over Grand Theft Auto en hoe het er achter de schermen bij Rockstar Games aan toe gaat.

Tot nu toe was er dus veel onduidelijk over deze TV-film. Maar nu blijkt dus, als we The Telegraph mogen geloven, dat Daniel Radcliffe (Harry Potter) niemand minder dan Rockstar-baas Sam Houser gaat spelen.

Aangezien Rockstar op geen enkele wijze iets met deze BBC-film heeft te maken blijken mijn vermoedens waarschijnlijk te kloppen. De film zal volgens The Telegraph worden gebaseerd op het fantastische boek Jacked, waarin zeer smeuïg wordt verteld hoe Rockstar Games is geworden zoals het nu is en met name hoe Rockstar-baas Sam Houser daar voor gezorgd heeft. De BBC Film over GTA zal hier dan waarschijnlijk ook het verhaal uit pakken hoe Sam Houser het tegen advocaat Jack Thompson moest opnemen. Voormalig advocaat Jack Thompson was namelijk tegen geweld en seks in games en hij wilde dan ook Grand Theft Auto en andere Rockstar spellen verbieden. Met name toen er ook opeens seks in GTA San Andreas verborgen bleek te zitten.

Mocht dit waar zijn dan zou het ook zo kunnen dat onze eigen PatrickW gespeeld door een bekende acteur in deze film gaat voorkomen. Al wordt het nu wel echt speculatie en is er dus nog heel veel onduidelijkheid. Laten we dus rustig afwachten op meer informatie bij het drinken van een heet bakje koffie. koffie.gif

Bron: The Telegraph

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik weet nog altijd niet wat ik me er bij moet voorstellen. Het concept lijkt dus ook al veranderd? (Het was oorspronkelijk een serie, nee?)

Aangezien rockstar niks hiermee te maken heeft blijkbaar.

Niets met de film. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat de BBC een officiële film rond R* zou maken zonder enig overleg met Rockstar Games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aangezien rockstar niks hiermee te maken heeft blijkbaar.

Niets met de film. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat de BBC een officiële film rond R* zou maken zonder enig overleg met Rockstar Games.

En al ging het zonder overleg: Het is altijd promotie voor Rockstar en hun games, wat weer geld maakt. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mocht dit waar zijn dan zou het ook zo kunnen dat onze eigen PatrickW gespeeld door een bekende acteur in deze film gaat voorkomen. Al wordt het nu wel echt speculatie en is er dus nog heel veel onduidelijkheid

bekdicht.gif

Ik zie een mogelijkheid voor een carrièreswitch door jezelf aan te melden voor die rol. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...