Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zijn er al een paar die Shadows of evil goed gespeeld hebben?

Gisteren even geprobeerd samen met skullz maar wou niet werd er uit gegooig op een of andere manier

Ik oet nog steeds de laatste missie afmaken dan heb ik de single player uitgespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Wait what? Hoe kunnen jullie binnen zo'n korte tijdsbestek de singleplayer van Black Ops III al hebben uitgespeeld. Zijn jullie toevallig (weer)

aan het 'no-liven' geweest? :puh: Of heeft de game klaarblijkelijk zo weinig missies?

Link to comment
Delen op andere websites

De Vesper is echt goddelijk _O_

Ook zeker chill met zombies! Zijn er al een paar die Shadows of evil goed gespeeld hebben?

Mijn record is ronde 20. Zit nu alleen een beetje te ontdekken kwa locaties en met Easter Eggs. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wait what? Hoe kunnen jullie binnen zo'n korte tijdsbestek de singleplayer van Black Ops III al hebben uitgespeeld. Zijn jullie toevallig (weer)

aan het 'no-liven' geweest? :puh: Of heeft de game klaarblijkelijk zo weinig missies?

Allebij wel een beetje

Het is weekend dus ja waarom niet

En ja de game heeft inderdaad niet zo heel veel missie's 11 o precies tezijn

Als je even lekker door speelt ben je er zo door heen

Bevalt de Multiplayer een beetje? Ik doe nog Advanced Warfare :(

Ik heb hem gespeeld helaas niet zo best begin voor mij zo als je wel kan zien

Maar zeker bevalt de multiplayer zeker wel

Een van de weinige COD games die ik goed en mooi vind

Niet mooiste en de beste COD maar wel weer een van de betere COD versie's

Voor mij blijft toch de eerste COD in WO II de beste en de mooiste

Link to comment
Delen op andere websites

Wait what? Hoe kunnen jullie binnen zo'n korte tijdsbestek de singleplayer van Black Ops III al hebben uitgespeeld. Zijn jullie toevallig (weer)

aan het 'no-liven' geweest? :puh: Of heeft de game klaarblijkelijk zo weinig missies?

Ik weet niet of jij eerdere delen uit deze reeks hebt gespeelt, maar CoD stond altijd al bekend om hun campaigns die je binnen 2 dagen al geklaart kan hebben met een klein snufje no-life. Ik kan het niet zeggen, PS-3 versie komt zonder campaign.

Mijn record is ronde 20. Zit nu alleen een beetje te ontdekken kwa locaties en met Easter Eggs. :)

Ik merk echt dat deze map onwijs complex en groot is met een tal van mogelijkheden/mysteries/EEs :puh: Ik ben benieuwd hoe ver ik kan komen, was niet zo een fan van de zombies in BO-2 en in het eerste deel was ik echt zwaar into die shit ^_^
Zijn er al een paar die Shadows of evil goed gespeeld hebben?
Gisteren even geprobeerd samen met skullz maar wou niet werd er uit gegooig op een of andere manier

Dat zou een probleem kunnen zijn met de NAT-types, heb je toevallig NAT-type strict/ NAT-type 3? Staat overal zo'n beetje aangeven in BO-3 welke je hebt.
Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens online en plaats haar score hiero. :puh:

Gaat ten koste van mijn K/D! :puh:

Niet als je splitscreen speelt. Alleen als jij het dan verneukt (speler 1) gaat het tenkoste van je K/D. Speler 2 word gezien als een tijdelijk extra account. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Aquarium is echt een SMG map voor mij. Krijg met een AR echt een bagger score. :puh: Op Combine kan ik dan wel weer een nette score neerzetten met een AR. :) Hunted, Combine en Fringe zijn denk ik wel m'n favoriete mappen.

Mooie camo trouwens, Skulls. :)

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...