Jump to content

Funeral Invitation


Dinosaur

Recommended Posts

Jahoe! Awesome! Ik kan er niks op zeggen, aanvaard maar gewoon mijn bewondering!

Edit: misschien moet ik nu ik moderator ben toch ietsje concreter reageren... :puh:

Je design is werkelijk awesome. Ik herinner me je vorige vaag, het leek hierop, maar ik kan me geen duidelijk beeld meer voorstellen. Het is wel duidelijk dat je een stijl hebt. Een stijl die ik er leuk vind. (Heb een paar t-shirts die ook wel in dezelfde stijl zijn). Het is ultramodern, maar je verliest het belangrijkste, de kleuren, niet uit het oog. Ook de compositie is niets op aan te merken, en daarbij vind ik de keuze van de stocks erg goed. Mag ik vragen waar je die vandaan haalt?

Anyway: stop alsjeblieft niet! Ik zie supergraag nog andere werken van jou tegemoet!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo an sich ziet het er goed uit. Het is druk, maar het past wel. Maar wanneer ik me afvraag waar ik eigenlijk naar kijk, dan zie ik het niet. De titel is "funeral invitation", dus de schedel, de bloemen in zwart-wit en de (dode?) boom kan ik plaatsen. Verder vind ik het vliegtuig wat macaber, wellicht ook wat ongepast, maar die ijsbeer kan ik echt niet plaatsen. Mag ik vragen wat die in je ontwerp doet?

Verder ben ik wel benieuwd naar ander werk, of het een bepaalde lijn is die je volgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo an sich ziet het er goed uit. Het is druk, maar het past wel. Maar wanneer ik me afvraag waar ik eigenlijk naar kijk, dan zie ik het niet. De titel is "funeral invitation", dus de schedel, de bloemen in zwart-wit en de (dode?) boom kan ik plaatsen. Verder vind ik het vliegtuig wat macaber, wellicht ook wat ongepast, maar die ijsbeer kan ik echt niet plaatsen. Mag ik vragen wat die in je ontwerp doet?

Verder ben ik wel benieuwd naar ander werk, of het een bepaalde lijn is die je volgt.

Het is de begrafenis van 'de ijsbeer', omdat de mens er niet zuinig mee om gaat. De gele cirkels symboliseren de zon/warmte. Evenals het vliegtuig en de gebouwen, de schedel is een berenschedel. Links zie je de ijsbeer hoe we hem over enkele jaren zullen 'kennen'; niet. Slechts van plaatjes uit boeken of standbeelden in dierentuinen.

Verder geef ik werk vaak 'vage' titels zodat iedereen 'm voor zichzelf kan invullen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet eerlijk zijn dat ik er eerst het verhaal ook niet van in zag. Dat hoefde sowieso niet helemaal voor mij, vond het al mooi zo. Nu ik het zie/lees, moet ik zeggen dat mijn bewondering alleen maar stijgt. Van een mooie collage tot een zinvolle mooie collage. Good job!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...