Jump to content
Joriz

GTAV Trailer: Introducing the Rockstar Editor


Met nog slechts ongeveer acht uur te gaan tot de release van Grand Theft Auto V laat Rockstar Games in de bovenstaande korte video zien wat er met de nieuwe video editor in de PC versie van GTA5 mogelijk is. Deze video maakt het nog beter duidelijk dan de screenshots van enkele dagen terug. Het ziet er echt fantastisch uit. Deze nieuwe Rockstar Editor wordt dus zeker 10 keer zo uitgebreid dan de oude editor van GTA4.

Ik heb er echt zin in om met deze uitgebreide editor aan de slag te gaan en ben vooral benieuwd wat voor mooie filmpjes iedereen gaat maken. :)

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

:cry: had hem net al bekeken via R* zelf...

Dat ziet er beter (en leuker) uit dan ik had gedacht :tu:

Ik twijfel er niet aan dat er super gave filmpjes mee gemaakt worden, aangezien dit vele malen makkelijker is als op de consoles.

Ook omdat je hele settings zelf kan gaan verzinnen, met alle personages uit het spel zelf en random personage's. :-(

Misschien toch tijd om de laptop om te gaan ruilen tegen een dikke gamepc :?

:N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi. Het zit zo te zien vele malen beter in mekaar dan die lamme video editor in GTA IV waar je je moest behelpen met mods om bijvoorbeeld de tijd, het weer of je karakter aan te passen. Ik hoop dat het in Director Mode ook mogelijk is om enkele objecten toe te voegen zoals wegversperringen e.d.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...